Totalul afișărilor de pagină

vineri, 14 decembrie 2012

TOAMNA 2012,Flori in gradinile LIANEI ELENA (II )



Florile mă ajută să fiu fericită

Crizanteme,tufănele,nasturaşi,condurul doamnei
......doar câteva din ....minunile toamnei....






Oricât de mică este floarea,cu delicateţea ei
îţi mângâie sufletul,încurajându-te să vezi partea frumoasa a vieţii

TOAMNA  2012 , FLORI  IN  GRADINILE LIANEI  ELENA
Eu sunt o fire paşnică........Iubesc liniştea ,dreptatea şi adevărul.
Mă bucur când pot ajuta cu un sfat,cu o vorbă bună,cu o floare.
Imi plac mult florile,viaţa la munte,în satele româneşti,cu traditii adevarate,păstrate din"moşi strămoşi"..Sunt o pacifistă...Doresc o
pace mondială şi o înţelegere între toate neamurile pământului...
indiferent de religie.
I asked on The Lord ,how do I succeed,as to become the rich for to become happy,but He, made  me poor for ,giving me wisdom
(Mowatana)
Heaven on Earth is a choice you have to do,a place that you must find......







Ce este frumos.......şi divinităţii îi place !










O crizantemă care te determină să stai şi s-o admiri






Condurul doamnei

,





Imagini din grădina noastră de la LUMINA,lângă CONSTANŢA,ROUMANIA
oferite cu mult drag,tuturor cititorilor mei,


Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu