Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 octombrie 2011

RADACINI ADANCI



RĂDĂCINI    ADÂNCI
Am fost săptămîna trecută prin satele dâmboviţene
unde mai locuiesc urmaşii neamului  soţului meu.Pe cei mai  tineri  i-am avut ca musafiri,în fiecare vară...Marea Neagră v-a constitui mereu o atracţie pentru cei care locuiesc departe de ea.Noi i-am primit cu drag,pe fiecare cu poveştile lor de viaţă...
Dar,dorul de meleagurile atât de dragi şi de frumoase rămase în amintire ne-a determinat să parcurgem cele câteva sute de km ca să vizităm rudele  şi locurile îndrăgite, încărcate de amintiri................................................................................
Uliţă din satul Priboiu-Dâmboviţa
In " Deal la Ghica"
Locul unde nu am reusit să facem o casă,
unde te simţi  minunat,vezi Valea Dâmboviţei,
,vârfurile Munţilor  Bucegi şi poţi privi lumea,"de sus"
Valea Dâmboviţei privită"de sus"
de pe Dealul lui Ghică
Mere din soiul "Renet"-preferatele
mele,culese din "gradina de sus"
Vedere de sus de pe
Dealul lui Ghică
In "Coasta lui Căcărează"
unde finii noştri, au livada de pruni
Branduse de toamna,pe" Coasta
lui Cacareaza"
Vedere spre VOINEŞTI
In "Coasta Bisericii"
Biserica din "Coastă"
Bisericuţa şi cimitirul din"Coastă',unde se odihnesc socrii mei,după  lungile lor vieţi încărcate de multe griji şi multă muncă...
Flori de pe coastă....

Privelişte  de pe" Coasta bisericii"



Casa vecinilor



Adăugaţi o legendă
Casa părintească




Casa nepotilor nostri ,Mihai si Ancuta
Troiţa făcută de socrii mei în urmă cu zeci de
ani în apropierea casei şi  recondiţionată recent
de săteni


   
Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.

Copyright - Toate drepturile rezervate 
          
     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu