Totalul afișărilor de pagină

joi, 31 ianuarie 2013

"ENTITĂŢI ENERGETICE"?!

ENTITĂŢI   ENERGETICE  ??????



Daţi clic,pe poze şi atunci veţi vedea fotografia mărită

































Comentariile mele la aceste fotografii sunt foarte nesigure...
Unele dintre fotografii le-am mai postat,pe măsură ce mă surprindea aparitia în imagini ,ale unor"entităţi energetice".
Am aflat că se numesc astfel,din informaţiile destul de sărace şi neconvingătoare pe care le-am găsit pe Youtube,sau pe Google..
sau în fotografiile realizate de alte persoane.....Ceeace mi se pare ciudat,este ca aceste...entităţi,apar atunci când uit cu totul de existenţa lor.Zilnic,fac poate zeci de fotografii...dar nu în toate poţi vedea aceste manifestări globulare,uneori netransparente,
alteori,parcă ar avea o substanţă consistentă...ca un conglomerat de celule..(??!!).....Aceste globuri apar doar în primele 2-3 fotogra-
fii pe care le fac în acelaşi loc,iar în următoarele ...pînă la 20-30
sau chiar mai multe,nu apare nici o urmă....Apar ,doar dacă îmi aleg altă perspectivă de fotografiat....
Prima dată au apărut în căsuţa mea de vacanţă de la Lumina....
Când am realizat că am surprins ceva neobişnuit,am mai făcut în
următoarele secunde alte poze.În a doua poză,au apărut mai pu-
ţine,iar în celelalte.... nimic.După această întâmplare,am fotogra-
fiat zilnic,diferite locuri din casă,dar în fotografii nu a mai apă-
rut nimic deosebit......O să mai încerc ...în curând!Am fotografiat
peisaje pe drumul spre Padina...unde în unele locuri erau foarte 
multe globuri luminoase....iar în unele locuri nu erau deloc.....
Să mai fac o precizare...aceste globuri nu se văd cu ochiul liber...
ele apar doar în unele fotografii.Sunt curioasă dacă voi,cititorii
mei,aveţi surprinse pe fotografii asemenea "entităţi"...Vă provoc la discuţii si...vreau să văd şi pozele......pentru că,prima dată când
au apărut,mi-au transmis o senzaţie de teamă...de necunoscut...
de curiozitate imensă...de a şti....

Realizat şi postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară,din CONSTANŢA,ROUMANIA .

Un comentariu:

  1. Am maimulte filmari cu ele,nu transmit sentimente de teama sau neliniste,ci de pace,armonie,iubire.

    RăspundețiȘtergere