Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 iunie 2013


..................LA .....64 de ani....................
Duminică,8 iunie....cei mai buni....cei cărora ne era ...DOR..de vechii şi cei mai sinceri prieteni..colegii de liceu....ne-am întâl-
nit la COLONADE......Am depănat amintiri..
ne-am"lăudat"fiecare cu ce"suferinţe fizice sau sufleteşti"am adunat în ultimul an de când nu ne-am văzut...Am spus glume,
am râs...ne-am"probat memoria"..trecând
în revistă,nume...fapte...amintiri...


Trandafir din gradina mea de la LUMINA
Timpul a lăsat urme adânci pe chipurile 
noastre....

dar....frumuseţea spiritului luminează chipurile


Ţuţi,Diţi împreună cu Viorica,analizează
starea"naţiunii"...Hahaha...

Mariana Sorescu,Pif(Vali Boroş),Toma
"necredinciosul" şi....bineânţeles.....
FADRIC

Fadric cu familia Sorescu.....tineri ,frumoşi şi deştepţi


Adnan,Fadric  şi Ghiţă(Stavru)....trei Doamne...şi toti trei  oameni  cu"suflet
mare",gata să ajute pe cel aflat la ananghie...

*****************************************************************************

..



Familia JORA....Fadric şi Liliana
Bill şi Mirela ....colegi de clasa....
AMINTIRI.....
AMINTIRI......
BILL....FADRIC....şi ...MIRELA
ŢUŢI,,  .......EU(LIANA)....  .DIŢI....şi ...VIORICA
TOMA,necredinciosul.....EU....şi ...CRINA
EU (LIANA)....cu familia SORESCU MARIANA şiPAUL
MAGDA,LIANA şi ADRIANA
***** MAGDA,LIANA si ADRIANA*****
TRANDAFIR din gradina mea de la LUMINA
Orice ar spune ADNAN,.....eu va vad tot tineri si frumosi (Recunosc.....eu nu am vederea prea buna)
ADNAN  spune: "Am venit si noi aicea,scosi pe termen limitat...de la ANTIPA "
Didi şi Adnan ! 100%
Viorica,Adnan si Diti
********
Adnan,Didi şi Ghiţă(Stavru)
Adriana.....si ...Bill.... a XI-a A
Didi,Cornelia şi Ţuţi
Priviri aruncate ....în viitor ! ***
Cine este mai bun la fizica? Adriana sau Fadric?
Adriana si  Mirela....a XI-a A
BILL
CORNELIA si VIORICA.....pe gânduri....
MAGDA....şi ...BILL
.......Ca noi nimeni nu mai eeee.....
NOI SUNTEM a XI-a B........
GABI cu MARIANA si PAUL SORESCU
MENIUL????? Excelent!
...nota de plata.....
CRINA
ADNAN si GHITA (VICĂ)
CRINA şi DIDI
DIDI si CORNELIA
CORNELIA,ŢUŢI şi VIORICA
FADRIC
FADRIC
a sosit şi  PITAC
BILL
ADA şi PITAC

*******************************************

                                         

ŢUŢI ,DIŢI şi CRINA
Paul Sorescu
DIŢI şi ŢUŢI

FADRIC



BILL
ŢUŢI.....


Timpul este ireversibil......nimic nu se mai întoarce......totul se transformă....
O bună prietenă spune:Când rosteşti "64 de ani",nu îţi vine să crezi...că sunt ai tăi.....Dar,oglinda....o confirmă....."SUNT  AI  NOŞTRI  !!!"
@@@@@*******@@@@@
GLICINE  PENTRU  ADNAN :
Glicina sau Wisteria din gradina de la LUMINA

Glicina de langa cusca lui MAX



GLICINA DE PE PERGOLA DIN FAŢA  CĂSUŢEI  DE LA
LUMINA

Alături de colegi te simţi iar tânăr,lipsit de griji,de necazuri,de boli......pentru ..doar câteva ore.....
ESTE     MINUNAT    SĂ   ÎNTINEREŞTI    MĂCAR   PENTRU   CÂTEVA ORE...
***~~~***~~~***~~~***
PENTRU  TOŢI COLEGII ,CÂTEVA
DINTRE  CELE  MAI  ÎNDRĂGITE  FLORI
DE  LA  LUMINA :
"""""""""""""""""""""""""""""


"VICA"-floare de pădure

PRIMULE

Floarea " PAŞTELUI",aduce noroc în noaptea de Înviere

GUTUI JAPONEZ





Florile magnoliei(mici)pe care o avem la LUMINA

Floare de MAHONIE


MAHONIE









BOULE -DE- NEIGE

PRIMULE

CLEMATITE



LALEAUA MEA PREFERATA







DIGITALIS PURPUREA( DEGETEL)


Trandafir de dulceaţă





Campanule
Dragi prieteni,daca dati dublu clik pe una din imagini,aceasta se va mari si veti vedea fotografia cu cele mai mici detalii.
Am ales cu dificultate cateva poze ...dintre cele .....cateva mii ....pe care le-am realizat in aceasta primavara......Toate sunt foarte frumoase.....

Realizat şi postat de SÎRBU ELENA (LIANA),profesoară de matematică,pensionară din CONSTANŢA,ROUMANIA


Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu