Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 iunie 2014

Flori din gradina de la LUMINA (mai 2014 )

FLORI  DIN  GRADINA  LIANEI-ELENA
.........LUMINA - APRILIE 2014...........
....Sunt nevoită să-mi cer iar scuze...Iar am întârziat cu postările...Au apărut mul-
te probleme diverse...foarte importante..
care,m-au împiedicat să scriu şi să prezint
minunatele flori care au înflorit în ultima
perioadă în grădina mea..
Bulgare de zăpadă (Boule de neige)

Unul dintre brazii din grădină



Întradevăr...ca un bulgăre de zăpadă



Anemonă

Clematite...pentru Fadric 


Căldăruşe


Trandafiri ...parfumaţi şi minunaţi


Trandafir"EMANUELLE"

Brad argintiu



Adăugaţi o legendă
Bujor roz


Bujor roşu

Acesta este un trandafir deosebit,pitic care înfloreşte încântător şiabundent.

Petunii curgătoare

Trandafiri pentru Bill



Petunii curgătoare 




Clematite pentru ...Fadric




Gazanii

Margaretă africană



Flori de piatră
.....................
Un trandafir foarte atrăgător si parfumat...pentru Viorica


Un trandafir ...pentru Adnan


Trandafir galben urcător....pentru Geta

Trandafir alb....pentru Didi







Norii...toţi ...sunt ai mei ..:)))))))





Trandafiri ...pentru Adriana


Adăugaţi o legendă





Adăugaţi o legendă


Pentru toti colegii mei de liceu....cu tot dragul ! ♥ ♥ ♥
Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),profesoară de matematică pensionară,din oraşul Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu