Totalul afișărilor de pagină

vineri, 22 august 2014



"NU E BINE DOM-LE....NU E BINE...."
De câţiva ani,a început să-mi fie ruşine să spun că sunt din România...O ducem rău,o ducem rău,
fizic,psihic...Am muncit 40 de ani....am muncit în plus,ca să obţin o pensie care să mă ajute să-mi plătesc facturile,medicamentele şi să duc o viaţă lipsită de griji mari....că de cele"mici"nu reuşim să scăpăm niciodată.Mi-este ruşine,cînd alţii fără
ruşine,susţin că"albul e negru"şi invers.Şi,o sus-
ţin cu atâta tărie,căutând să-i convingă pe cei de-
rutaţi şi neştiutori că dreptatea este aşa,plină de 
minciuni,de ilegalităţi,nedreptăţi strigătoare la 
cer...Este ca"un pumn în gură"...sau în plex....
NU ESTE BINE DOM-LE...NU E BINE....
Pe stradă,la piaţă..la plimbare..toată lumea strigă
NU ESTE BINE DOM-LE...NU E BINE....
Ne-am săturat să ne fie ruşine când vedem,când 
auzim vorbe şi minciuni sfruntate rostite cu ne-
ruşinare,încercând să convingă...Pe cine?????Şi totuşi,s-au găsit vinovaţii acestei stări a naţiunii:
toate sunt"provocate de profesori şi de doctori!!?
!??”care trebuie arestaţi,că şi aşa au rămas prea
"mulţi”după ce majoritatea au plecat unde au văzut cu ochii,fiind apreciaţi în alte ţări,la justa
ta valoare,pentru pregătirea excelentă de care au
beneficiat în şcolile din România,cu profesori ro-
mani....
NU ESTE BINE DOM-LE..NU E BINE...
NE-AM  SĂTURAT  DE  MINCIUNI...
Vedem zilnic o ţară distrusă...din ce în ce mai dis
trusă..cu oameni şi copii trişti...Unde a dispărut rîsul copiilor?????Unde este zâmbetul părinţilor
mândri de copiii lor???Unde sunt locurile de 
muncă ce le asigurau oamenilor un trai decent??
Unde sunt fabricile cu profil unic în Europa,care
produceau valori importante şi necesare pentru 
 ţară,dar şi pentru export...Întrebări a căror răs-
puns îl cunoaşte tot poporul...Dar...Nu există nici
un dar,pentru că nimic nu se poate obţine decât
prin muncă asiduă şi cinstită,aici,în ţară...cu oa-
meni cinstiţi şi conducători care aşează priorită-
ţile ţării şi poporului înaintea oricăror interese 
 meschine de înavuţire a lor şi a acoliţilor care 
acum,s-au cam lămurit ce se întâmplă...



Realizat şi postat de Sîrbu Elena,profesor de matematică,pensionar din ROMÂNIA



PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.


 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu