Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 septembrie 2014

Furtuna....


.....................................F  U  R  T  U  N  A..................................... Dragi prieteni,,,,ne-am întâlnit în aceeaşi nebuloasă....în infinitul timpului şi al spaţiului,în acelaşi sistem solar,pe aceeaşi planetă,în acelaşi secol........sub acelaşi cer! Fiţi sanatoşi şi fericiţi  !
,,,, Dear friends we met in the same nebula .... in the infinity of time and space in the same solar system on the same planet in the same century ........ under the same sky! Be healthy and happy
....,,,, Chers amis que nous avons rencontrés dans la même nébuleuse .... l'infini du temps et de l'espace dans le même système solaire sur la même planète dans le même siècle ........ sous le même ciel!
Une bonne santé et de bonheur pour tous .


Am văzut furtuna apropiindu-se de oraş...Era impresionantă.....
Inspira teamă şi admiraţie pentru această"demonstraţie de forţă"
a naturii...Valuri de apă,cădeau din ceruri,acoperind tot...


Am rămas nemişcată,urmărind apropierea perdelei de ploaie , lângă balconul meu...
Eram conştientă de pericolul la care mă expuneam dacă nu plecam imediat de acolo,dar ,timp de 40 de ani de când locuim
aici,nu am mai văzut un asemenea"spectacol grandios"....
înspăimântător...Am făcut câteva fotografii şi m-am retras la timp
ca să pot aduna găleţile cu apă ce se prăvăleau printre tocurile geamurilor,ca o cascadă...în apartament.....  



"Lacrimi cad in inima mea asa cum ploaia cade peste oras."de,Paul Verlaine
"Tears fall in my heart like rain over the city."of,Paul Verlaine

"Atunci cand ploua ... cerul parcă,sărută pământul."de ,Rabindranath Tagore
"When it rains ... the sky kisses the earth."of,Rabindranath Tagore

"Imi place sa merg prin ploaie fara umbrela,pentru ca nimeni nu isi da seama ca eu plang."
"I like to walk in the rain ,no umbrella,because nobody not realizes that I cry." -

"Norii plutesc peste viata mea , fără a mai aduce ploaie ,sau furtună , ci doar pentru a adauga culoare ,cerului meu ......în asfinţitul vieţii"de ,Rabindranath Tagore"The clouds floating over my life, without bringing rain or storm, but to add color for the sunset ...... in my life"of,Rabindranath Tagore -


Cerul plange,....Ploaia se revarsă ca un potop,care vrea să spele...păcatele lumiiThe sky cries .... Rain pours like a flood, who wants to wash away the sins of the world ... -

Furtuna.....in ceruri....pe pamant....printre oameni...Storm ..... in heaven .... on earth .... among people ..





Furtuna  in oraşul Constanţa .. A durat 6 minute.....Timp suficient pentru ca ploaia puternică,în rafale,să-mi strice geamurile apartamentului si să umecteze peretii........Am reparat o parte....fără ajutorul firmei de asigurare( la care am plătit mai mult de 8 ani),care a analizat situaţia,prin intermediul unui agent de asigurare,stabilind drept daune.....o sumă care nu ne-ar fi ajuns nici pentru plata zugravului.....Am calculat,cât am depus in fiecare an pentru poliţa de asigurare...Cu acei bani,pe care i-am plătit an de an,cred că placam cu marmură,cumpăram mobilă nouă şi reparam geamurile....La postarea următoare scriu şi numele firmei de 
asigurări,ca să nu se mai păcălească nimeni..............încheind poliţă cu această firmă.....



In timpul furtunii...o forma curioasa de nor!!!!!! -
O umbra ciudata...printre nori..
During the storm ... a curious form of cloud !!!!!! -

A strange shadow ....among the clouds ..


In timpul furtunii...o forma curioasa de nor!!!!!! -O umbra ciudata...printre nori..
During the storm ... a curious form of cloud !!!!!! -A strange shadow ....among the clouds ..








Cerul plange,....Ploaia se revarsă ca un potop,care vrea să spele...păcatele lumii




Cerul plange,....Ploaia se revarsă ca un potop,care vrea să spele...păcatele lumii,nestiind
ca ele sunt multe ...si grele...
The sky cries .... Rain pours like a flood, who wants to wash away the sins of the world ...

Realizat şi postat de Sîrbu Elena,profesoară de matematică,pensionară din CONSTANŢA,ROUMANIA..


PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.


 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.


Orice donație merge la "Coana Mița"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu