Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 ianuarie 2015

A REUSIT.....

A reușit...nu are rost să-i mai scriu numele celui care,printr-un 
articol,a atras atenția poporului asupra lui...a reușit să arate că el
există și că poate revărsa cea mai neagră și mai abjectă,ură asu-
pra părinților și bunicilor lui și a contemporanilor lor...Nu-i”po-
menesc”numele,pentru că nici hârtia,nici monitorul calculatoru-
lui nu cred că ar mai suporta să fie atinse cu atâta împroșcare de venin.Sunt uimită și revoltată,de unde a reușit să acumuleze atât
dispreț pentru propria lui nație!Oare,ce a scris în acel articol,a 
redat întocmai situația pe care a văzut-o în propria lui familie,ge-
neralizând apoi,această stare ca fiind a întregului popor?!?!Sau,
poate i-a fost stimulată creativitatea cu vreo recompensă...sau,de fapt,ce a câștigat?Ce a câștigat!?!?! Și-a dezonorat propria fami-
lie...propriul neam...
Și eu ce fac acum????!!!Mă scald în neputința vrajbei mele.........
Gândurile mi se învolbură...prea iuți..aici au venit...apoi au dis-
părut...Privesc cu regret în urma anilor ,și uneori îmi pare rău că 
i-am pierdut...sau,i-am adunat...dar mă bucur că nu am avut ase-
menea rebuturi printre elevii mei.Ani în șir,am ”alergat”,m-am
”zbătut”,am muncit enorm pentru supraviețuire,pentru familia 
mea,pentru elevii pe care i-am pregătit pentru viață și de la care
am păstrat numeroase amintiri frumoase.Gândindu-mă la ei mi-a
mi-a revenit curajul și zâmbetul pe buze.Sunt mulți oameni ca mi-
ne care uneori nu au avut timp să bea o cafea sau să mănânce un
corn pe parcursul unei zile...pentru că munceam și vroiam să do-
vedim că suntem buni și doream să vedem rezultatele valoroase 
ale muncii noastre!Mă bucur că nu am avut  elevi care să-și dis-
prețuiască părinții care au muncit din greu asigurându-le necesa-
rul pentru pregatirea şcolară si pentru un trai decent........







„Nu te agita atat. Lucrurile cele mai bune se petrec atunci cand le astepti mai putin.” - G.G.Marquez

"So,you do not fret .Best things happen when you  least expect them. "- GGMarquez



Realizat si postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară din CONSTANȚA,ROUMANIA


PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.


 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.






Orice donație merge la "Coana Mița"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu