Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 februarie 2015

WEEKEND



                        ...WEEKEND...

Trebuie să-i dau dreptate lui M.J. Lermontov ,care  a precizat că:"Viata ... e o glumă 
fără nici un haz." 
Dar,noroc cu citatul lui Emil Cioran :"Despre viata nu se poate scrie decat cu un toc înmuiat în lacrimi" ...care m-a convins că eu nu exagerez cu nimic atunci când susțin
că trebuie să cerem tot de la viață,după ce am dat tot ...toată forța pentru a crea”ceva
oricât de mic,oricât de insignifiant,dar original”,pentru că noi ne-am pus amprenta pe acel ceva....Nu degeaba,William Osler  a susținut că:
"Suntem aici pentru a adauga ce putem vietii, si nu pentru a lua tot ce putem din viață








Trebuie sa fiu totusi  optimistă! De când mă știu,optimismul a fost ”latura” mea cea mai bună....cu toate că...în ultimul timp începuse să mi se ”rarefieze”....Deoarece este weekend,trebuie să sperăm că totul este ”OK!” pentru că,după cum scria Giami,
"Cheia vietii fericite este in mainile celui caruia ii sunt date cinci lucruri : sanatate,
aparare , indestulare, un prieten credincios si pace." Să sperăm...PACE! Să sperăm că nu va mai apare ”un nou Hitler”...care va distruge...dar,de această dată...totul...
Yet I have to be optimistic! Since I can remember, optimism was "side" .... my best ... although lately I  had increasingly less.........Because it is weekend, we must hope that
 everything is "OK!".

Eu vă urez,dragii mei cititori,un weekend minunat,speranță pentru o viață frumoasă și
pentru fericire!





"Omul descopera , mai devreme sau mai tarziu , ca el este gradinarul sef al sufletului sau ,regizo-
rul vietii sale."  citat de James Allen 
Man discovers, sooner or later, as he is the chief gardener of his soul, the director of his life."
 quote by James Allen




"Viata nu este niciodată usoară pentru cei care visează!"......citat de Robert James Waller 


"Life is never easy for those who dream.".........quoted by Robert James Waller


Realizat si postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară din CONSTANȚA,ROUMANIA


PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.


 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu