Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 septembrie 2016

FLORI DIN GRADINILE LIANEI ELENA *IUNIE-IULIE 2016,LUMINA,ROMÂNIA*

FLORI  DIN GRADINILE LIANEI ELENA 
*IUNIE-IULIE 2016,LUMINA,ROMÂNIA*
Au înflorit hortensiile din grădina de la LUMINA!
Aici este hortensia plantată de mine,în urmă cu trei ani,când
avea înălţimea de 5 cm.Sunt superbe! Unele dintre florile acestei plante sunt de culoare roz intens,iar pe aceeaşi plantă sunt flori colorate în mov deschis!
              Eu vă dăruiesc imaginar, aceste minunate flori!   






















In această vară,trandafirilor nu le-a priit seceta şi căldura excesivă...Au rămas fără frunze şi au avut inflorescenţe mici,puţine şi tare chinuite.cu toate că i-am udat destul de mult in lunile iulie şi august.....


















Pentru ptima dată când trandafirul de culoarea liliacului a înflorit.....










Crinul asiatic a rezistat peste iarnă,dar  cu un singur bulb .....

Passiflora sau "Floarea pasiunii",din cele 4 plante mari lăsate în grădină,acoperite cu pânzâ specială şi cu saci de iută,nu a rezistat nici una...toate au degerat! Spre norocul meu,toamna trecută,am luat la Constanţa,si am ţinut-o în balcon,o singură plăntuţă firavă,care in această primăvara,a înflorit imediat ce am plantat-o în grădină.


"Barba împăratului",rezistă an de an,cu toate că Tomiţă o smulge imediat, pentru că a devenit "obraznică"încercând să acapareze toată grădina! Nu au un parfum deosebit,dar mie îmi plac
şi mă înveselesc privindu-le cum se străduiesc să răsară si să înflorească în toate cotloanele
grădinii,parcă pentru  a scăpa de la "jumuleala"generală pe care o adoptă D-l Toma Necredinciosul.


Acest crin roşu,este deosebit de frumos.Cupele lui stau deschise mult timp,colorând grădina.

In grădină avem mai mulţi copăcei de rodium,care până în această vară au făcut fiecare câteva flori.In iulie si august a fost ca o explozie florală nemaipomenită....Imi pare rău că aceste flori minunate ,nu s-au lăsat fotografiate...Cu mare greutate ,am reuşit să fac 2-3 poze şi acelea neconcludente.





Crinii imperiali,care imi plac foarte mult.....s-au cam rărit cu "ajutorul" unor hoti mizerabili....


In schimb,hortensiile,au înflorit spectaculos....






Petuniile,parfumate si frumos colorate mi-au împodobit pergolele...





Floarea norocului...

Moţul curcanului...


Rodium înflorit 



Gloxinia mea dragă,care se străduieşte an de an să ne încânte cu bogăţia si frumuseţea florilor  



Gloxinia roz....






Dalii....








Clematită,,,,,,(cam urâţică)






DALIE



Parfumata lavandă mov !


A sosit vara printre trandafiri,dalii,crini si nopţi pline cu stele în grădinile mele......atunci când nu plouă...


Un crin uriaş,foarte parfumat,trimis de la Oradea de către firma Sweet Garden,căreia îi mulţumesc pentru toate florile trimise...





Dalie galbenă,foarte prolifică.A înflorit toată vara..... 



Floxul,pe care îl preţuiesc pentru că este o plantă perenă,cu parfum de mosc,culorile ei vii atrag privirile celor care intră în grădina.... 




In cele din urmă am reuşit ca tot de la Oradea să obţin 3 plante de "Floare Balon"care au fost foarte vrednice şi au înflorit toată vara. 




Flori de rodium...



Dalii roşii,roz,grena,mov......



















Grădina a fost plină cu flori de hortensii...



































































VIOLETE DE PARMA





Crini dubli,portocalii....foarte frumoşi





IUCA...plină de clopoţei albi 











SALVIA  OFICINALIS









LAVANDA  MOV 


FLOARE DE RODIUM 

COLŢUNAŞI....drăgălaşi...care au înflorit toată vara....





CRIN de la ORADEA


PS(foarte important !) TOATE  FOTOGRAFIILE  DE PE  ACEST  BLOG,SUNT  REALIZATE DE MINE, ŞI  SUNT  PROTEJATE  DE DREPTUL  INCONTESTABIL  DE  PROPRIETATE  .

Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.

Copyright - Toate drepturile rezervate 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu