Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 ianuarie 2017

IANUARIE 2017

IARNA  LA  CONSTANTA  -IANUARIE  2017



 Mult asteptata zăpadă,a sosit şi aici în Constanţa....dar,a fost însoţită de un viscol puternic,ceeace nu a împiedicat copiii să iasă cu sania şi ,la"o bătaie" cu bulgări de zăpadă!!!! Peisajul este frumos,mai ales dacă priveşti de la fereastră...Dar,eu nu am rezistat şi am ieşit în viscol,printre fulgii reci care  ne învăluiau 


...Chiciura s-a aşezat spectaculos pe ramuri,parcă îmbrăcându-i într-un voal dantelat de mireasa .... 


Crengi răsucite si îngheţate care parcă 
strigă:"Să vină Primăvara!"


Parcă suntem într-un film regizat de 

Alfred Hitchcock...."Pădurea îngheţată"..care încă nu s-a realizat,

si poate că se va realiza...sau,poate nu....❤☺Orice variantă este posibilă!

















"Uneori,destinul nostru se aseamănă cu cel al unui pom în timpul iernii.Cine ar putea să creadă că aceste ramuri golaşe vor înverzi şi vor purta flori?Noi sperăm,şi ştim cu siguranţă că aşa va fi"
autor,Johann Wolfgang von Goethe






In cartierul în care locuiesc,în oraşul meu Constanţa,şi în judeţul meu, este cod roşu de iarnă grea !

In the neighborhood where I live, in my town Constanţa, and in my county it is "red code of hard winter"!

 A fost viscol...vizibilitatea a fost redusă toată dimineaţa,s-a circulat greu şi pe trotuare,şi pe partea carosabilă....A fost ger pu-
ternic,zăpada scârţâia sub talpa cizmelor,dar frumuseţea naturii
mă atrăgea şi m-am plimbat printre fulgi,rafale de vânt,copaci în-
gheţaţi ,aşa că  m-am intors de la Biserică cu picioarele înghetate,
cu toate că am avut încălţaminte adecvată şi am fost îmbrăcată 
foartgros....“Dragii mei ,dragi prieteni,fie ca toate visele pe care le făuriţi în aceste zile magice să se împlinescă şi drumul străbă-
tut pentru realizarea lor să vă aducă bucurie în inimi, iar în case 
şi familii,să aducă sănătate,fericire şi belşug.





















Enuperii,brazii,tuia şi jnepenii s-au acoperit cu zăpadă
sclipitor de albă şi pufoasă



















" Cea mai înfricoşătoare iarnă ,de care se tem toţi,este iarna
memoriei"citat de  Juan Jose Arreola....(sau,"noaptea minţii"...citat de Mircea Badea)















A nins mult la începutul lui ianuarie...drumurile au fost înzăpezite...Oamenii au muncit mult pentru a face cărări prin zăpezi...Acum asfaltul este cât-de-cât curat...Staţi,nu vă bucuraţi
prea mult,pentru că în această noapte a început să ningă iar...
Iarna este modul naturii de a spune:
"ÎNALŢĂ-ŢI SPIRITUL !"
citat de  ROBERT BYRNE 

  










Aici zăpada a fost mai mare de 1m....


Iarna este cu adevărat rece,pentru cei care nu păstrează
amintiri fierbinţi!















Cartierul meu,iarna....atunci când e iarnă... şi, nu doar o toamnă mai lungă şi mai rece..... 


Privind din "al nouă-lea cer"...zăpada ,care se adună viscolit,în grămezi,printre maşini...
printre oameni...printre inimi...printre gânduri...îngheţându-le...
citat de Sîrbu Elena(Liana)





 


Iarna desenează flori minunate,reci, de gheaţă pe geamurile caselor...dar ele se topesc atunci când este cald în casă!

Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.


Copyright - Toate drepturile rezervate 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu