Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 februarie 2017

LA VREMURI NOI ,GÂNDURI NOI

LA  VREMURI  NOI, GÂNDURI  NOI....




...LA VREMURI NOI ,OAMENI NOI....CURAŢI  ŞI LUMINAŢI....



...LA VREMURI NOI, LEGI NOI !

Dragi prieteni,oare pot eu să consider toate poemele scrise vreodată,ca pe o confesiune a celor care le-au creat??!Eu pot...dar,am acest drept? Eu nu cred că am înţeles tot ce am citit în cărţile mele....
dar am convingerea că fiecare persoană este foarte bună,acolo undeva în sufletul său...asta pentru
că fiecare poate să-şi analizeze critic propriile abateri de la cursul normal al vieţii...



La rândul meu,eu sunt conştientă de multele greşeli pe care le fac,greşeli cu gândul sau cu vorba,
cu gesturi  sau mimică nepotrivită unor momente de viaţă,greşeli pe care le regret ani în şir,pe care
mă străduiesc să nu le repet...dar uneori se întâmplă ,instantaneu...parcă fără voia mea...
Şi totuşi,eu mă străduiesc să îndrept orice supărare,pe care nu am vrut să o provoc...dar,viaţa este
complicată...are înălţări şi căderi...atunci când nu le aştepti deloc,fără să ne ceară permisiunea...
Ca să rezistăm unei asemenea presiuni,ar trebui să uităm tot ce a fost rău în viaţa noastră,să pri-
vim totul realist...fără a folosi alcoolul...sau lacrimile...sau drogurile...sau proasta alegere a grupu-
lui de prieteni...şi..să uităm...



Eu,reuşesc mereu să ascund lacrimile in interiorul sufletului...unde plânsul strigă la vederea ne-
dreptăţilor,a neajunsurilor,a corupţiei,a distrugerilor din ţară,a sărăciei majorităţii populaţiei,a
lipsei vaccinurilor si medicamentelor....a egoismului unora care nu îşi văd decât propriile interese,
ceilalţi devenind ca şi inexistenţi pentru ei 😢




Unii se aruncă în patima jocurilor de noroc,a beţiei,a drogurilor,care le întunecă minţile nemaiţi-
nând cont de nimic şi de nimeni ceeace este îngrozitor,pentru că toată lumea vede,dar,nu iartă.Din
nefericire aceste vicii atrag şi prind în mrejele lor oameni de toate vârstele şi din păcate sunt foarte
mulţi dintre ei care ajung la autodistrugere...Cum s-ar zice,"fiecare pasăre pe limba ei piere"...

Aici trebuie trezită conştiinţa de sine,responsabilă cu apărarea eu-lui propriu...activarea tuturor
viselor,aspiraţiilor fiecăruia,pentru că nu există om,care să nu fi avut dorinţe de înălţare pe o
treaptă înaltă a existenţei personale.Există o multitudine de căi...de mijloace...de alegeri...pe care
le poate folosi fiecare,pentru vindecarea spiritului şi trupului său,dar să nu uite că ei sunt oameni
din Neamul oamenilor, puternici ,sortiţi să trăiască şi să muncească,pentru a se bucura de tot ce 
este frumos si interesant pe această planetă albastră unică pentru noi toţi,singura care ne poate 
adăposti,hrăni şi încânta cu grandioase,minunate şi feerice privelişti.Sunt convinsă că excursiile 
în locurile pitoreşti,pline de legende misterioase,din ţara noastră,sau din altă parte,pot face ca,pâ nă şi cel mai trist şi pesimist dintre pământeni să uite toate necazurile şi să poată aprecia frumuse-
ţea vieţii...aşa cum ne este dată...o singură dată....😄😇
Undeva...la asfinţit,ca un soare mai mic....şi mult prea aproape...engmatica planetă NIBIRU...care se deplasează foarte repede,după cum se vede şi în fotografiile următoare....

Îmi permit să dau un sfat...NU luaţi aminte de vorbele găunoase ale mincinoşilor,clevetitorilor,ale
celor care,plini de ură împotriva vieţii,hulesc orice si pe oricine,nu au nici un scrupul atunci când aduc injurii revoltătoare la adresa oricui care nu este de acord cu gândurile lui imorale,insipide şi găunoase.


O îndatorire pe care o are fiecare de când se naşte,este supravieţuirea...Cum? Păstrându-ne sănătatea,fără excese de nici un fel,muncind oriunde ne pricepem,ajutând pe ceilalti...Astfel uităm
de problemele dureroase care ne macină gândurile,rezolvarea lor venind de cele mai multe ori de la sine....Şi aşa...vom fi fericiti până la adânci bătrâneţi...ca în basmele poporului român,pe care le amintesc iar,deoarece sunt încă multe de învăţat şi din aceste comori străvechi ale culturii noastre.

Orice comportament uman are în spate o motivaţie egoistă. Oamenii nu îţi sunt loiali ţie, ci te vor în viaţa lor pentru ceea ce le oferi, pentru cum se simt când sunt cu tine
-citat dintr-un autor necunoscut-

"În sufletul fiecarui om poate fi o imensitate,dar din momentul în care ai înţeles-o,eşti subjugat"
citat de T.L.Maiorescu

La asfinţitul soarelui,se poate vedea,ca un glob mic,sau ca un soare mai mic,despre care se zice că ar fi
Planeta X sau Nibiru o planetă ipotetică,mai mare de 10 ori decât Terra,pentru care s-au scris tomuri întregi 
de hârtie şi s-a"irosit" o mulţime de cerneală,despre care s-au realizat multe scenarii, multe ipoteze...care mai de care mai fantasticâ.Necunoaşterea adevărului adevărat, naşte LEGENDE!

Eu cred că nimeni nu poate juca "ca la poker"viaţa altuia,cu toate că viaţa însăşi este ca un joc,unde uneori pierzi,uneori câştigi,dar nu ca la poker...ci după îţi"dictează"conştiinţa.

Cerul este senin,presărat pe alocuri cu nori ciudaţi şi viu coloraţi....Astăzi,cerul a strălucit ,etalând cele ma frumoase combinaţii de culori,ca un desăvârşit pictor peisagist 😇



Oare de ce unii oameni te măgulesc,încercând să profite,iar atunci când nu mai au nimic de câstigat de pe urma ta,
îşi caută alte persoane pe care să le amăgească,continuându-şi periplul prin lume singuri şi goi de orice sentimente
umane,alergând după căpătuială,chiar dacă astfel riscă să îşi  piardă familia si prietenii.





Cerul...în imensitatea lui ,care te atrage si totodată te înspăimântă datorită necuprinsului său!!!!!
citat de :Sîrbu Elena(eu si numai eu,fără "xeroxurile",care se străduiesc să mă imite şi să îmi perturbe postările de pe blog)





Admirând cerul,mă simt mai sănătoasă,mai bună,mai tânără,mai frumoasă,mai fericită.....mai puternică...


Un crepuscul ireal!!!!!!











Fiecare persoană are griji,nemultumiri,dorinţe neîmplinite care îi intunecă inima si mintea.Nu lăsaţi aceste necazuri să vă copleşească.Mergeţi cât mai des în natură,într-un loc îndrăgit,minunat si ascultaţi linistea sau ciripitul păsărilor,foşnetul frunzelor si adierea vântului.Cu toţi avem mare nevoie de o evadare din zgomotul infernal ,praful şi
răceala marilor orase,unde te simti stingher si părăsit în faţa uriaselor vitrine cu haine "cool"urâte,strâmbe,fără noimă...
dar...mult prea scumpe,prea degeaba scumpe...prea "nu se merită"......


In coltul din stânga,sus a apărut o entitate energetică...(sigur,nu este luna)....





Un crepuscul....fantastic...!!!!!



Ciudat...In această fotografie,a apărut pe cerul nopţii...o "virgulă"albă!!!!!!
.....doar în fotografie...pentru că,altfel nu se observa nimic...




...iar aici,ceeace a apărut nu este luna...ci doar,încă o"entitate energetică"!!!!!????



Tot mai des se vorbeşte despre misterioasa planetă NIBIRU,sau planeta X ,a cărei descriere apare în vechile tăbliţe sumeriene si despre care se povesteşte că în degringolada ei prin Univers,de câte ori ajunge în preajma Terrei,provoacă dezastre de toate felurile....Să sperăm că nu se va întâmpla nimic rău  planetei noastre care găzduieste civilizaţia umană .
 (oare am scris bine?????Despre comportamentul unora,nu putem afirma că este chiar uman ...)
















  Imi cer scuze pentru că am postat multe fotografii cu asfintitul  care m-a fascinat acum două seri
dar a fost captivant ...Am făcut zeci de fotografii şi mi-a fost greu să le aleg pe cele mai "cool"😎.


Acesta nu este un pamflet......ci o"colecţie"de gânduri....



Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.

Copyright - All Rights Reserved.


Copyright - Toate drepturile rezervate 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu