Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 august 2018

INEXPUGNABILIS



INEXPUGNABILIS(în latină=ce nu poate fi cucerit...ce nu poate fi distrus...de neînvins...)

Puterea de nebănuit a cuvintelor....mai ales dacă sunt repetitive si susţinute motivaţional!
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Tot ce-i românesc nu piere !"
"Spiritul românilor rămâne veşnic tânăr!"
"Să fi gata oricând să te sacrifici pentru patrie şi popor!"
"Educaţia stă la baza oricărei societăţi evoluate! Dacă vrei să faci ceva pentru ţară şi pentru propria persoană,mai întâi,
INVAŢĂ,ÎNVAŢĂ,ÎNVAŢĂ,ÎNVAŢĂ,ÎNVAŢĂ,ÎNVAŢĂ,ÎNVAŢĂ! Se adaugă "cei 7 ani de acasă"pe care dacă nu-i ai,mai greu să
alegi drumul cel bun în viaţă!Cine să ofere aceşti ani,copiilor pă- 
răsiţi de părinţii plecaţi pe"coclauri"să muncească ca"sclavi"în 
bătaia de joc a neoamenilor???
Rudele,vecinii sau...poate statul de drept?Din păcate toţi aceştia ,inclusiv părinţii copiilor nu au făcut nimic,nu fac nimic si nici 
nu sunt convinsă că vor face ceva în acest sens....Martori sunt su-
tele sau chiar miile de copii care au fost "târâţi"prin mocirla sistemului...rude-vecini-orfelinate....din care au ieşit "bătrâni şi 
murdari sufleteşte",dezgustaţi de toţi şi de toate,formându-li-se o percepţie greşită despre familie,şcoală şi chiar despre VIAŢĂ..😠
...Mulţi văd şi comentează"în gulerul cămeşii"-adică,el spune...el aude...ceea ce nu foloseşte nimănui,nici chiar propriei persoane!

....VA URMA...
am scris"va urma"...dar,spre stupefacţia mea,
când am încercat să intru pe această pagină,am
găsit-o controlată de-a lungul şi de-a latul...chiar
şi pe dungă...Oameni buni,eu nu am nimic de as-
cuns...Eu scriu despre ce se întâmplă în această
perioadă nefastă a istoriei,pe care unii vor să o
"aranjeze"cum vor muşchii lor,fiind deranjaţi
probabil,de încercările disperate ale poporului 
pentru a supravieţui,ridicându-se deasupra aces-
tei mocirle infestate cu sloganuri ridicole,strigate
de câţiva scandalagii drogaţi şi violenţi,care nu au muncit nimic în viaţa lor,şi fac orice pentru
câţiva"bănuţi"...cu condiţia să fie mai mari şi 
mai coloraţi decât ai noştri...
Populaţia urmăreşte cu dispreţ modul în care
reacţionează la dezbaterile organizate la diferite
posturi TV,unii politicieni,care neavând nimic de
spus,vorbesc continuu,fără logică,fără a urmării
subiectul discuţiilor,contrazicând orice,cu argu-
mente puerile...Oare asta este"politica de Dâm-
boviţa"???


VA  URMA...????
ACESTA ESTE UN PAMFLET............
                       ............?..........

sau ,o mare tristeţe provocată de câtiva"dirijaţi"
de interesele Cui?...dar,nu de propria conştiinţă
....pe care,se pare,că nu o au...
REGĂSIREA
de  Ioan Sabin Pop

 Ajută-mă Doamne,să mă pot căuta,
Căutându-mă,să mă pot afla,
Aflându-mă,să mă pot asculta,
Ascultându-mă,să mă pot înţelege,
Inţelegându-mă să mă pot ierta,
Iertându-mă,să mă pot regăsi,
Regăsindu-mă,să mai pot iubi

...Da,să mai pot iubi acest popor,această ţară cu majoritatea copi-
ilor ei deştepţi şi buni,cu meleagurile minunate ca în poveştile
copilăriei,cu siguranţa pe care o aveam fiecare dintre noi,ca
atunci când ne întorceam dintr-o lungă şi îndepărtată călătorie,
să parcurgem la pas,în toiul nopţii,distanţe lungi...fără să ne fie teama că după un pom,sau după un colţ,va sări un neom să te agreseze,sau să îţi curme viaţa pentru...nimica...sau pentru că ai
strănutat,sau pentru că nu-i plac ochii tăi...S-au schimbat vremu-
rile în rău,s-au schimbat unii oameni,în şi mai rău...
Drept am spus"unii oameni"pentru că majoritatea au rămas aceeaşi oameni buni la suflet,gata să intervină atunci când ceva
este în neregulă,să te ajute,să te salveze,cu orice risc din partea lor !!!.
Nu este prea târziu...Toţi cei care sunt capabili să discearnă,să
facă diferenţa dintre bine şi rău,trebuie să ajute să se regăsească,
pe cei care se află în degringoladă,căutând drumurile pierdute,
familiile şi casele părăsite,copiii pe care i-au lăsat la vârste frage-
de şi care acum sunt tineri debusolaţi,ameţiti de promisiunile de-
şarte şi mincinoase ale duşmanilor acestei ţări... 




Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.


Copyright - All Rights Reserved.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu