Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 februarie 2019

ACEASTA SUNT EU ?!?!?

ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?
Mereu am zâmbit şi doresc să mor cu zâmbetul pe buze!


ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?
Viaţa poate fi nedreaptă,iar unii oameni pot fi răi...Viaţa continuă,plină de preocupări zilnice,
muncă,bucurii,supărări,necazuri...

 ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?
Sunt fericită când văd o floare frumoasă,când
ascult o melodie ce îmi trezeşte amintirile...



ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?
Mă bucur când văd un petec de cer cu nori sau fără nori,un răsărit splendid sau un apus maiestuos,un fluture în zbor...

ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?

ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?


ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?
Marea cea mare....
Stau pe malul mării urmărind valurile albastre
sau negre,tivite cu dantela albă a spumei...
şi uit toate supărările,spălate de necuprinsul apelor sărate.


ACEASTA  SUNT  EU  ?!?!?
o pasăre cântătoare,chiar dacă este o cioară sau
pescăruşul Bobiţă,care nu m-a uitat şi,de câte ori deschid geamul,apare imediat aşteptând puţine
fărâmituri de pâine...



Oricât de mohorât ar fi,Sufletul mi se înseninea-
ză atunci când aud râsul zglobiu al unui copil fe-
ricit,sau gălăgia făcută de un grup de mici spor-
tivi,îngrămădiţi pe o mingie...
Admir oamenii buni la suflet,cinstiţi şi drepţi,ca-
re iubesc acest popor,această ţară,cu munţi,pă-
duri şi izvoare limpezi şi curate.
Urez tuturor cititorilor acestui blog,gânduri bune
şi fapte frumoase,mulţumind Domnului,Dumne-
zeului nostru că existăm!
Pentru mine,viata este o munca permanenta ...
For me, life is a the constant work...
Drumul vietii este marcat cu semne pe care daca le intelegem,ne dam seama ca noi si cei din jurul nostru suntem vinovati pentru toate supararile care ne afecteaza
The road of life is marked with signs ,and us understand if we realize that we and those around us are to blame for all the trouble that affects us
"Trebuie sa stii sa traiesti chiar si atunci cand viata devine insuportabila. Fa-o utila."..citat de  - Nikolai Alexeevich Ostrovsky
"You need to know to live even when life becomes unbearable. Do it useful." - quote of Nikolai Alexeevich Ostrovsky
"Oamenii vor să fie iubiți, nu judecați." ....citat de  - Marian Rujoiu


"People want to be loved, not judged"...quote of  - Marian Rujoiu



....ACESTA  ESTE  UN  PAMFLET...






Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.

Copyright - All Rights Reserved.






Copyright - Toate drepturile rezervate 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu