Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 noiembrie 2019

Toamna 2019

DRAGII MEI ,DRAGI CITITORI
Eu vă rog să mă scuzați că nu am reușit
să postez mai des,din motive întemeiate.

ÎMI PARE RĂU,DAR DIN MOTIVE TEHNICE (calculator virusat)...nu am reușit să postez minunăția de flori pe care am avut-o în acest an în grădină.Ceea ce vedeți acum,sunt florile din noiembrie 2019





Trandafiri şi tufănele care au înflorit  la
sfârșitul lunii noiembrie 2019💜💜







Tufănele deosebit de frumoase şi parfumate🧝🧝

Cerul ne oferă zilnic imagini "grăitoare"...
pe care trebuie să ne străduim să le
înțelegem...





+ imagini îndrăgite de la Marea Neagră




O "pasarelă"peste mare ...peste timp...foarte îndrăgită de localnici,dar şi de turiștii îndrăgostiți de mare chiar şi în extra-sezon...




Astăzi poporul a votat hotărând soarta celor care sunt acum copii ce vor avea nevoie să preia o țară liberă şi prosperă, fără hoți,fără parveniți escroci,fără laşi  şi mincinoși ,vânzători de neam şi țară!
Doamne ajută! 💞


Realizat şi postat de 
Elena Sîrbu (alias lianaelianas) profesoară de matematică(pensionară) din CONSTANȚA,ROMÂNIA




  Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),

profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu