Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 septembrie 2020

Florile din grădina proprie, un balsam pentru suflete

 FLORILE DIN GRĂDINA PROPRIE,UN BALSAM PENTRU SUFLETE

Încă o dată,
iar și iară,
soarele-n cer
stă să răsară
și în noua dimineață,
ceva-ți spune:
Ești în viață!
.....autor HENRY VAN DYKE (1852-19330
 
Cu mare greutate,din cauza...sau din"motivul"pandemiei,nu am reușit să mai postez pe blogul meu ,fiind atrasă și de Fb,și de whatsapp, spre disperarea mea... că nu-mi mai ajunge timpul...
 
 Toate aceste flori ,dobrogenii le  numesc "Măriuțe",pentru că ele înfloresc în preajma Sărbătorii Sfintei Marii.










Fericirea este când începe o dimineață de vară,iar în curte te întâmpină o mulțime colorată cu flori,care de care mai frumoasă,mai ochioasă,mai miraculoasă  și mai parfumată!!!!!














Dragii mei cititori ai acestui blog,astăzi vă voi prezenta frumoasele
"măriuțe"(denumire folosită în Dobrogea),sau "ochiul boului" ,sau
"Callistephus chinensis "(denumirea științifică).Aceste plante înfloresc de 
Sf.Maria Mare  și își păstrează  inflorescențele până în luna octom-
brie.Au culori  și forme diverse 🤗😊😊 Iată-le:


















💜😄

Până și pisicuței îi place  să se odihnească între flori !








Ziua în care nu am râs,este cea mai irosită
autor...SEBASTIEN R.N.CHAMFORT(1741-1794)


Am fost ocupată,atât de ocupată,să mă pregătesc pentru viață,în timp ce viața a trecut pe lângă mine,tăcută și ușoară ca o fregată...
....fragment din "Gheață Neagră",autoare :LORENE CARY(64 ani,
Philadelphia,Pensnsylvania,SUA)
 








Prin această postare,m-am străduit să vă descrețesc frunțile,să vă înveselesc,alungându-vă gândurile negre, prezentându-vă forme-
le și culorile variate,pe care le pot lua "Callistephus  chinensis",
care au înflorit recent în grădina mea de la Lumina!😊

Publicat de Sîrbu Elena(alias Lianaelianas sau elianasliana ),
 

 
 
 ACESTA ESTE UN PAMFLET !!!!!

  Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),

profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
 
Copyright - Toate drepturile rezervate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu