Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 august 2011

O NOAPTE PE "MUNTELE SINGURATATII "

     Trandafirii,te încântă cu frumuseţea şi parfumul lor.Petalele lor delicate,te îmbie să le mângâi,să simţi atingerea lor mătă-
soasă ,ca aripile unor îngeri! Dacă stai o clipă lângă tufa unui 
trandafir înflorit,uiţi de necazuri,supărări şi constaţi că viaţa 
este frumoasă!Vă prezint alte soiuri de trandafiri din mica  
noastră grădină.După  ce floarea s-a scuturat,trebuie tăiată
imediat crenguţa(5-7cm),udată planta zilnic şi în scurt timp,
trandafirul va înflori din nou!                        




         O NOAPTE


 O NOAPTE...... PE MUNTELE  SINGURĂTĂŢII

           Zgomotul oraşului,asemănător cu cel făcut de un roi de albine scăpat dintr-un stup doborât de furtuna ce s-a dovedit a fi doar  o pală de vânt,mă  înconjoară,agresându-mă ca un ţânţar hămesit.Mă strecor cu greu  prin mulţimea grăbită spre nu ştiu unde..Chipuri   îngândurate,încruntate se perindă cu repeziciune prin faţa mea.......uneori cineva cunoscut, care nu are timp decât de un salut scurt ,pentru că se grăbeşte să prindă o promoţie la zahăr,mai ieftin cu 0,05 lei.E zăpuşeală..In faţa mea,un bătrân,cu chip pământiu,bântuit de griji,  ţinând strâns  o sacoşă care flutură goală pe lângă el , îşi târăşte picioarele,aşezându-le cu greu unul în faţa celuilalt....Se opreşte şi se lasă încet pe marginea unei borduri noi(au grijă unii să  schimbe des bordurile,pe care la o adică,atunci când omul este obosit  sau bolnav,să se poată aşeza fără grijă că îşi va murdării  hainele...) .Trecând prin mulţimea de chipuri ce mă înconjoară,mă simt singură.Strig....nu imi răspunde nimeni...Urc in tramvaiul aglomerat,dar singurătatea mă apasă...In jurul meu,mii de frânturi de  vorbe reuşesc să răscolească amintiri dureroase din sufletul meu.Cobor....strada este pustie...Lumina lunii se strecoară 


printre valuri de negură deasă.Umbre înspăimântătoare se ridica în jurul meu.Strig....Îmi răspunde ecoul,lovindu-se de colţii ascuţiţi ai indiferenţei...Alerg...doresc să mă cufund  în uitare.Alerg...In zare apare ca o părere,o dungă argintie care,cu cât mă apropii se ridică ameninţătoare ,prăbuşindu-se şi învăluindu-mă,"muntele singurătăţii".



 (Realizat şi postat de Sîrbu Elena,profesoară de matematică,pensionară,din oraşul CONSTANŢA,ROUMANIA)

PS (foarte important !) TOATE  FOTOGRAFIILE  DE PE  ACEST  BLOG,SUNT  REALIZATE   DE  MINE, IN 
GRADINA PROPRIE SI SUNT  PROTEJATE  DE DREPTUL  DE  PROPRIETATE  INCONTESTABIL.




Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu