Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Mă găsiţi la adresele:


SINGURELE ADEVĂRATE(Cele din ROMÂNIA):

-elenatomas2000@yaho.com
 elianasliana@yahoo.com
In acest moment contul de pe Fb pe numele
SÎRBU ELENA-avatar bujor roz,este  temporar activ(de ce temporar ?? pentru că iar "un nu ştiu cine",m-a localizat pe Google,că aş avea sediul în US...cu bujor cu tot...M-am căutat şi eu pe acolo...prin US,am gasit persoane,care culmea...au numele meu  ....şi se reprezintă cu avatarul meu...!!!Ce interes au
acele persoane???
Am zis bine temporar....pentru că,acum,din interesele.....cuiva.....căruia îi lipseşte oarece...
stinghiuţă...doar prietenii mei si prietenii prietenilor mei pot lua legatura cu mine prin Fb,......care pentru ceilalti....este "interzis"????!!!!!!!........

       

     ATENTIONARE:  TOATE  IMAGINILE  CARE  APAR  IN 
ACEST  BLOG  SUNT  FOTOGRAFII  REALIZATE  DE 
 MINE IN GRADINILE DE LA LUMINA SI OITUZ ,
LANGA CONSTANTA-ROMANIA
                                 TOATE  FOTOGRAFIILE  CU FLORI SUNT  REALIZATE  DE  MINE,IN GRADINA  PROPRIE  ŞI 
SUNT PROTEJATE PRIN DREPTUL DE PROPRIETATE 
INCONTESTABIL.
    
Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.

Copyright - Toate drepturile rezervate 
      



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu