Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 aprilie 2012

PÂNĂ AZI........

..
PÂNĂ      AZI


Pana azi am crezut ca sunt o persoana buna,care nu a reusit sa supere pe altcineva.......
Astazi,insa....citind parerile unor oameni pe care-i consideram foarte aproape de sufletul meu,m-am ingrozit....
Nu credeam ca simpla mea prezenţă poate provoca atâta rău sufletesc,unora.......încât să declanşez atâta URĂ, impotriva mea ,din partea unora........scriu cu litere mari acest cuvant...pentru ca eu nu pot urî pe nimeni....
Sunt stupefiata...probabil face parte din aceiasi "experienţă-limită ...fără inima...fără suflet"!
Felicit" echipa  ştiinţifică."......ati REUSIT.!..,iar scriu cu litere mari....ca sa dau importanta cuvenita evenimentului


Adevarul este....ca eu admir orice munca........
......eu apreciez,cel mai mic rezultat obtinut vreodata...de oricine...
Asa am reusit sa pregatesc pentru examenul la matematica ,elevi care nu aveau  nimic comun cu  aceasta materie,............si  multi dintre ei au luat  note mari,,,,
    Acum sunt totusi atat de trista ca imi vine sa plang mereu...pe ascuns...sa nu ma vada nimeni....
Am scris despre fericire....cand eu trebuia sa scriu despre tristete,care mi-a fost tovaras nedespartit...de-o viaţă........


Totusi,sunt o fire optimista...eu vad frumusetea si acolo unde nu o vede nimeni,
                                           eu vad bucuria ,atunci cand ea se ascunde,
                                            eu vad bunatatea unui om ,chiar si atunci cand el este renegat de toti....si acel om,devine mai bun ,daca eu îi spun ca poate fi bun....,
                                             eu vad sclipirea de "Geniu",atunci cand un copil este considerat retardat.....si acel copil,devine normal,la indemnurile mele.



                              NU  AM  FACUT  NICIODATA  NIMIC  PENTRU  MINE..
              AM DARUIT TOT CE SE PUTEA DARUI,CELOR DIN JURUL MEU........
                         NU AM FOST EGOISTA................................
                         NU AM ASTEPTAT NIMIC...de la NIMENI.............
însă, AM  SPERAT  MEREU,ca vor veni zile bune si pentru mine!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ca de fiecare dată,florile.reuşesc să mă facă să văd doar partea frumoasă a vieţii !
...............................Frumuseţea trandafirilor din octombrie..................................





.....................a crizantemelor...................
......................şi frumuseţea mării,care acum este limpede si curată............................
 pe linia orizontului apare o navă
-pe stabilopozii din larg,se odihnesc pescăruşii

Şi totuşi,viaţa este frumoasă,cu vicisitudinile ei,cu tot........


Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu