Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 august 2012

Ochii sufletului meu.........


~~~~OCHII         SUFLETULUI          MEU....~~~~
Ridic ochii şi în jur văd doar revoltă şi tristeţe pe chipul altora de lângă mine,sau al celor din depărtări........
Sufletul mi se umple de lacrimi,pe care încerc să le ascund,zâmbind şi încurajându-i pe toţi ,cu o vorbă de suflet....şi
din suflet...
Atunci când trufia,prostia,golănia şi minciuna erupe,murdărind totul,închizând,zdrobind poarta înţelepciunii,a adevarului,a dreptăţii,mă străduiesc să-mi întăresc puterea şi convingerea şi crezul că încă nu e totul sfărâmat.....
Rămân în răcoarea sufletului meu şi mă alătur celor mulţi,celor puternici,celor care cred în virtute,în voinţa,în dorinţa de mai bine,de adevar.....
Totuşi,mă opresc o clipă să şterg lacrimile din ochii copiilor,care nu au.....dar speră,au voinţa să înveţe să se ridice deasupra mocirlei,a noroiului cu care se străduie unii să  le acopere frumuseţea,cinstea şi minţile luminate de credinţă şi speranţă.......


Datura stramonium sau Trompeta ingerilor
a inflorit recent in gradina mea






postat si realizat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară,din Constanţa,ROUMANIA

Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu