Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 septembrie 2013

DURERI de INIMA

            DURERI   DE   INIMA                 
Trebuie să încep cu "MEA CULPA"....Nu am mai scris de mult timp pe acest blog....Iar acum,ar
trebui să înşir scuzele.....Dar,nu pot,pentru că de obicei,se spune că "scuzele acuză".Nu este cazul
în situaţia mea.Pe scurt,am avut treabă...pe care nu am făcut-o,la gândul că trebuia făcută şi erau
prea multe piedici în elanul meu creator...De prea
 multe gânduri,m-a înţepat inima...la propriu şi la
 figurat..."M-a înţepat inima!"Sună cam ciudat...
Un organ atât de important din corpul omului să
dea semnalul de alarmă"Atenţie,la orizont,dureri 
cauzate de probleme nerezolvate!"Dar,pisica mea
,"Coana Miţa",m-a vindecat!!!In timpul somnul "o gheară"mi-a cuprins inima,strângând-o puţin
puţin câte puţin,din ce în ce mai strâns,până când
m-am trezit sufocată de durere ,neputând articula
nici un cuvânt....doar scoţând sunete gâtuite.......
...ce nu însemnau decât ...."ce mic este omul în faţa durerilor omeneşti".........................
Am simţit o atingere pufoasă....."Coana Miţa",
sărise pe pat,se apropiase de faţa mea pe care o cerceta cu atenţie....S-a aşezat apoi cu capul lipit de gâtul meu,unde se zbăteau în neştire....parcă,
 legate cu lanţuri,mii de păsări ce doreau să-şi ia zborul.....S-a lungit apoi,acoperind şi încălzind zona sub care inima se dezlănţuise,o luase razna,
neţinând cont de nimeni şi nimic....Am rămas în-
cremenită.....Nici nu am încercat să fac o mişcare
deoarece pisicile pot reacţiona ciudat atunci când se sperie.După 10-15 minute,durerea s-a estom-
pat şi ....apoi,"gheara" a dispărut,luând cu ea 
toate spaimele,angoasele....şi tristeţile lumeşti....
Încă o dată,"Coana Miţa",s-a dovedit un doctor 
excelent,care mi-a luat durerea "ca,cu mâna"...
Intre timp,zilele au trecut...nopţile au trecut şi ele
şi nu s-au mai întors....Vara a trecut,ca şi cum nu ar fi fost.....Toate au fost date pe"repede înainte"
Pentru mine a fost o vară ,altfel decât cele de până acum....Vara era un prilej de bucurie...de
băi de soare,cură de fructe şi legume.....Acum a fost altfel...o vară plină de nervi,de lupta contra-
riilor,de ifose,de muncă în zadar,de alergări inu-
tile asemănătoare cu ale veveriţei închise într-o cuşcă şi care de plictiseală şi urît,aleargă într-un 
mecanism......pînă oboseşte ...................................

Totuşi,au fost şi momente frumoase
când ne-am întâlnit cu colegii mei de clasă,ca de altfel în fiecare vară....Apoi,ne-am întâlnit,noi,
"fetele".Mariana,care nu a reuşit să vină la "Co-
lonade",împreună cu ceilalţi,a sosit pe neaştepta-
te şi am petrecut ,cu câteva colege la "Marco Po-
lo",lângă liceu,depănând amintiri.........frumoase!
O"gustoasă" amintire ne-a lăsat şi salata cu so-
mon fume,din care am păstrat câteva imagini 
incitante .......
Wow!!!! Salata cu somon fume,cu icre de Manciuria,cu capere...etc...

Platoul ăsta imens a fost doar al meu!!!!!

Niciodată nu aş fi crezut că voi mânca tooot,dar am ţinut cont de
vorba românului:"Decât să piară turta,mai bine să crape burta".......
ceea ce "nu a fost bine,pentru că mi-a fost rău ",deoarece am mancat prea mult....
......după cum v-am mai spus....în vara asta a fost activă"lupta contrariilor"....
....dacă nu e "de bine"...atunci  e "de rău" !!!!!

A fost o plăcere să ne vedem şi să ne minunăm
cu"ce am fost şi ce am ajuns"!sau cu:
"Fost-ai lele cît ai fost....dar acum e lucru prost!!!!!"
Dar ,totuşi 64 de ani plini de realizări frumoase,
nu sunt de"dat de-a azvârlit-a "......
Hahahahhahaha
Si iată protagonistele "RENDEZ-VOÚS-lui " .......

În stânga "micului ecran",Ţuţi,Mariana şi Cornelia
În dreapta,Gabi,Mariana Sorescu,Didi şi Crina...
Eu nu mă văd...eram la mijloc....făceam poze!
Hihihihihi.....

Comentarii,comentarii,comentarii.....

Mariana,mai face o fotografie....pentru albumul
cu amintiri

Mariana şi Gabi ,două prietene nedespărţite...
La liceu au stat în aceeasi bancă,iar la întâlnirile noastre
încă mai au ceva de povestit.....AMINTIRI....

Mariana(Dinu) ,a trecut cu greu printr-o cumpănă
dificilă,dar a reuşit!!!!!!

La final,mi-am adus aminte că şi eu trebuie
să fiu prezentă în fotografii !Aşa că,iată-mă ,
între Mariana şi Cornelia!

După multe grupuri de musafiri dragi pe care
i-am avut ca oaspeţi,arăt cam obosită.....adică,
arăt aşa cum sunt !
Pentru ca finalul întîlnirii să fie apoteotic,m-am gândit să vă mai arăt 
ce flori au mai înflorit
 în grădina mea ,în această vară


Gladiole albe,galbene,portocalii,rosii şi mov........Minunate! 


Acesta este un buchet frumos pe care l-am primit de la musafirii
mei dragi.......La fel ca si frumoasa orhidee de mai jos pe care am primit-o de la Alice,Ştefan,Maria şi Ştefania,finii noştri din Târgovişte


Câteva flori din grădina mea,mai au loc şi aici :




Flori nemuritoare...sunt foarte mici,dar pentru marginea rondurilor sunt minunate.

Gerbera-

simbol al delicatetii si al distinctiei.


Gerbera

Gladiole mov...preferatele mele




Si totusi.....trandafirii sunt minunati!

Muşcatele(Pelargonium),sunt estetice,au culori care te înveselesc,sunt"răbdătoare "la secetă,la neglijenţă.....şi când te aştepţi mai puţin,te întâmpină cu un bucheţel de flori cu parfum caracteristic,puţin acrişor,dar revigorant şi revitalizant pentru psihic!







Realizat şi postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară,din ...........................................CONSTANŢA,ROUMANIA..................................................


PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.


 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu