Totalul afișărilor de pagină

marți, 12 noiembrie 2013

NOUTATI....Octombrie...Noiembrie...2013

Toamna 2013
Uneori,aici în Constanţa,toamna poate fi generoasă
odihnindu-se pe plajă,în grădini,prin parcuri,atră-
gând oamenii să iasă la plimbare,să se bucure de ultimele zile frumoase ale anului...Cu toate că am avut multe probleme de rezolvat...am reuşit să ies ,nu cât mi-am dorit,să colind puţin pe plajă,prin grădinile de la Oituz şi Lumina....unde au înflorit trandafiri minunaţi,conduraşi,tufănele,crizanteme
taghete,cârciumărese,dalii...Nu speram ca într-o
asemenea perioadă să fie aşa de multe flori,care ,
parcă se întreceau pentru a-mi aduce câte o mică
bucurie,cu diversitatea culorilor făcându-mă să uit că suntem în noiembrie.




Legendarul trandafir roşu,pentru
care mulţi poeţi s-au 
străduit să -i dedice ode, 
dăruite apoi  iubitelor




Trandafirul galben,care aduce noroc
şi prosperitate şi celui care îl primeşte
şi celui care îl dăruieşte !



Eu aş numi asemenea trandafir,
"o minunăţie de trandafir"
pentru că este delicat,are un degradee de
culori încântătoare şi un parfum
îmbătător !


Unde este cea mai frumoasă iarbă 
verde????
Răspuns:A C A S Ă

IARBA  VERDE de
A C A S Ă


Biserica " Sf.MINA" din Parcul TĂBĂCĂRIE,de lângă  Delfinariu (In apropiere de staţiunea MAMAIA)

O zi superbă....multe lişiţe,raţe sălbatice şi pescăruşi pe malul lacului
TĂBĂCĂRIE



Pentru prima dată când văd o asemenea "Figură"






Raţele,după ce s-au bălăcit bine,au prins peşte şi s-au hranit,ies din apă,se aşează pe un par înfipt în mâl,deschid aripile şi stau câte 10-15 minute( ca răstignite),până îşi usucă bine penele!Ei ce ziceţi de metoda asta!?!? Hahahahahihihihi...



Pentru nepoţii mei,pentru fini..
pentru musafirii noştri care ne fac vizite vara....uneori 
şi iarna (mai rar)


................................................................................................................................................................................

LA  MICA  CĂSUŢĂ  DE  VACANŢĂ  DE  LA  LUMINA


Pentru colegii mei de liceu...."Toma necredinciosul"
vă aşteaptă......





Suc de mere,mandarine,grapefruit,morcovi,ţelină,sfeclă roşie,varză albă,
"patent propriu",din două în două zile,4 litri.....Excelent...anti gripă,anti răceli,
anti...rele.....Perfect pentru întărirea imunităţii

.......................................................................................................................................
crizanteme în grădina mea
crizanteme cu parfum de toamnă....

Iedera s-a înroşit....."din cauza "toamnei
Pufuleţii albaştrii încă mai rezistă....sunt tot înfloriţi.....şi albaştri
Am o singură tufă de trandafiri albi...pe care nu i-am vrut....Dar,ei se străduie să înflorească anual,până în decembrie,
şi să mă facă să regret că am avut reţineri în privinţa lor !Sunt absolut minunaţi !


Taghetele sau cum le spunem noi românii,
CRĂIŢE
Această tufă de petunii am plantat-o in luna mai...şi de
atunci este mereu înflorită.



Gazania..ca o steluţă care te atrage imediat ce o zăreşti printre
straturile de flori
Crizanteme
Toate aceste flori postate aici,vi le ofer (virtual) dragi cititori ai acestui blog !
(Vă rog să măriţi imaginile,dând un clik pe una din fotografii.....)
                                                                               
 Realizat şi postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară,din Constanţa,Roumania.
Imaginile de mai sus sunt   de pe malul lacului Tăbăcărie şi din gradinile noastre de la Oituz şi Lumina,lîngă Constanţa.



 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu