Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 decembrie 2013

MICUL DEJUN

MICUL  DEJUN
De câţiva ani,un pescăruş,pe care l-am botezat
Bobiţă,vine la balconul meu,loveşte cu ciocul în geam şi aşteaptă să-i pun ceva de mâncare...



Apoi,probabil,îşi invită şi neamurile,pentru că se
produce o îmbulzeală şi o ciorovăială pentru bu-
căţelele de pâine pe care le aşez eu cu grijă să nu cadă de pe balustradă......
Urmează apoi,"seria  a II-a"la masă,când apar
porumbeii să culeagă micile frămituri pe care ,cu ciocul lor mare nu au reuşit să le adune pescăruşii.....Uneori,totuşi ei sunt foarte flămânzi aşa că adună cu perseverenţă şi cele mai mici fărâme de pâine,nelăsând porumbeilor nimica,
nimicuţa..........!!!!!
Porumbeii,aşteaptă să plece pescăruşii,vin pe balustradă şi negăsind nimic,patrulează îngrijo-
raţi,uitându-se în balcon ,aşteptând să apar şi să
le dau şi lor puţinică mîncare










Aşa că ,astăzi mă pot lăuda că am socializat cu
prietenii mei zburători şi am făcut o faptă bună.
Dragi cititori,nu uitaţi că vin sărbătorile şi puteţi
face fapte bune dăruind semenilor noştri mai puţin norocoşi,câte un mic dar pe care sigur,îl vor aprecia .
Eu am pregatit o găleată cu portocale şi una cu mere , nuci şi bomboane,ca să le dau colindătorilor.


Realizat şi postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară din CONSTANŢA,ROUMANIA.

 Copyright - Toate drepturile rezervate

Copyright - All Rights Reserved.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu