Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 decembrie 2013

PRIETENII MEI ,PESCĂRUŞII...

PRIETENII  MEI,PESCĂRUŞII.......
Zilnic,prietenii mei,pescăruşii vin în
vizită,la balcon,aştepând să le dau
ceva bun de mâncare.Ca de obicei,
primul care apare este Bobiţă
              
Este dimineata şi pescaruşul Bobiţă(cu famila) aşteaptă
"hrana cea de toate zilele"
Le-am pus câteva bucăţele de pâine...


Apare Bobiţă,foarte intrigat :

"Ce faci"mamă"?Nu mai dai nimica în plus??






Vin neamurile lui Bobiţă....Mulţi şi flămânzi...









Au mâncat tooot.....


Au apărut şi porumbeii,îngrijoraţi pentru că
pescăruşii au mâncat toooot.....

Nouă nu ne daţi nimica...?????

NE  DAŢI??
ORI NU NE DAŢI !!!!!?





Bineînţeles,că le-am dat şi porumbeilor
puţină pîine........
Apoi am plecat la
LUMINA,
iar pe drum cerul mi-a oferit prilej de reflecţie
 (Proces de examinare profundă a unei idei )
"
A  FI, SAU, A NU FI ??!!"
Urmează.....FĂRĂ CUVINTE...pe care vă rog să le
adăugaţi singuri...................
...............................




















Realizat şi postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară din 
CONSTANŢA,ROUMANIA








Orice donație merge la "Coana Mița"







Copyright - Toate drepturile rezervate



Copyright - All Rights Reserved.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu