Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Pentru prietenii mei dragi din "clasa a XI-a B(e)"...Ca noi,nimeni nu mai e......

LA  LUMINA....FLORI  PE 30 NOIEMBRIE 
...........................2013...........................
In această vară,situaţii mai mult,sau mai puţin stresante(muuuulteeeee),m-au împiedicat să am
grijă de grădină ca în alţi ani.....A fost foarte cald
şi temperaturile ridicate ne alungau spre locurile 
mai răcoroase..Rezultatul a fost o îmburuienare
rapidă a plantelor,pe care cu mare greutate,am reuşit să le ajut să respire ,curăţind locul cum am putut mai bine...Dacă udam dimineaţa,pămîntul,
până seara,era uscat,ca betonul....Ei,muncă de Sisif....Eu udam florile,iar soarele usca imediat,
totul.....Şi totuşi...în octombrie şi noiembrie,toate
florile s-au străduit să înflorească ,parcă dorind să compenseze timpul pierdut astă vară,când bobocii se uscau,înainte de a se transforma în floarea mult aşteptată de toţi....Si acum,câteva cârciumărese,crizanteme,trandafiri,pufuleţi albaştri-mov,petunii,crăiţe.....din grădina de la Lumina

                      


Crizanteme pe care le cum-
păr de la firma prietenei mele,
Irina,şi care ne bucură cu
abundenţa de flori până când
temperatura scade....-4 grade
Celsius





În această toamnă
crăiţele au înflorit
până în decembrie

Dalie înflorită pe 30 noiembrie !!!!!

GAZANIE










Adăugaţi o legendă






























































Dragii mei colegi de clasă( noi suntem a XI-a B,
ca noi nimeni nu mai e.....)....încă mai suntem,
deşi mai puţini de la an la an....,dar tot optimişti,
glumeţi(fără ghilimele...Hahahihi...),vorbind la
telefon şi comunicându-ne ştiri unul despre altul...şi,bineînţeles,aşteptând cu nerăbdare vara,
care ne adună laolaltă.....
..................
                            




Locuri dragi ale copilărei şi tinereţii noastre......






Copyright - Toate drepturile rezervate :Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu