Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 octombrie 2015

Cam târziu........dar totuși flori din grădina de la Lumina

Cam târziu...dar, totuși... flori din grădina de la Lumina....
.......prin cuvinte m-am încurcat în necuvinte...printre lacrimi,m-am înecat în neputință...prin vremuri,m-am împiedicat de timp....care fuge prea repede ca să îl pot admira...sau ...citi...sau... stăpâni....Respect pentru talentul,curajul,și  voința unora de a se face auziți,simțiți...acum când orice încercare de a te face auzit se finalizează cu un ”pumn în gură,sau în plex”...Nimic nu mai este din ceea ce este...Până unde? Încotro? Până când?




Multe narcise parfumate ...in martie si aprilie 2015...Vă aud spunând..sau gândind...
”prea multe narcise”....dar,aceste flori,ca și toate celelalte..(hahahihi...) sunt preferatele mele..pentru 
parfumul lor,pentru culoare și pentru că nu se veștejesc repede...colorând grădina timp de două-trei săptămâni!




















*******... flor ,perto da flor ....... a pessoa ,próximo pessoa ....... vôo dos pássaros ....... cheiro das ondas do mar azul ......... pensamento, ...... próximos pensamentos ...















Fiecare om are nevoie de un an ca să învețe să vorbească,de 7 ani să învețe să scrie...și are nevoie de cel puțin 60 de ani să învețe să tacă.......Eu am împlinit 66...și vorbesc mult...prea mult....dur...prea dur....








.....narcise și azalee....








"Everyone needs a year to learn to speak,and sixty years   to learn shut up. I have  66 years.... and much more talk .... my  talk bad ....




Cu cât faci mai mult bine,te alegi cu mai mult rău.....Poți dărui mult....dar tot nu este destul...








“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.” citat de Schopenhauer

”Seldom do we think about what we have, but always we think  about what we lack."Schopenhauer



















Cerul...în martie 2015 



Frumoasele mele orhidee...au stat înflorite până acum câteva zile....










Floare....lângă floare.....persoană,lângă persoană....zbor de păsări....parfum din valurile albastre ale mării...gânduri,lângă gânduri.........




*******... flower near the flower ....... person ,of next the  person ....... flight of birds ....... scent.... of blue sea waves ...                      ... thoughts ...... almost of thoughts ....













Cerul în martie 2015  !!!!!





Mai întâi am făcut măcinici fierti,cu multă nucă,scorțișoară,cacao și alte mirodenii..
apoi,am copt și aluatul,bine crescut,cu miere,nucă.....

Măcinici!!!!!













Pentru prima dată cand fac astfel de măcinici! Au fost minunați!!!
....și am împărțit multor vecini,pentru că am făcut mulți!!!!!!

Au fost tare buni măcinicii!!!!!! Au repurtat un succes imens printre consumatorii de măcinici!
Poate mai fac și la primăvara viitoare.....Poate.....


Realizat si postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară din CONSTANȚA,ROUMANIA

PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.



 

Copyright - Toate drepturile rezervate



Copyright - All Rights Reserved.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu