Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 octombrie 2015

FLORI SI GÂNDURI DIN APRILIE-MAI 2015

La începutul acestui an,eram foarte optimistă.....Eu mă străduiam să fiu mai bună,să ajut cât mai mult pe cei oropsiți de soartă.........
Dar nu am reusit....și am devenit egoistă,neiertătoare.....și uneori foarte zgârcită...Speram în mai bine,aveam încredere nețărmurită în oameni......în fiecare om,căutând să-i descopăr partea minuna-tă,luminată de sentimente și gânduri frumoase...Acum îmi vine să
 plâng mereu....dezamăgirea mea este imensă...S-au întâmplat multe pe plan intern,international,social si politic....din care am reușit să trag concluzii dezastruoase...Oameni frustrati din toate punctele de vedere,actionând haotic ,cu ură si dispreț pentru toti si toate,neținând cont de omenie,distrugând vietile multor copii,
tineri,bătrâni...încercând să atingă scopuri lipsite de umanitate....
...în afară de tot ce este omenesc...Mă uit in jur...în țara mea și în alte țări.....si cred că totul este un vis urât...Toate,ticluite de capete
care  în loc să caute soluții pentru pace,sănătate,cultură...trans-
formă totul în dezastre...Eu tot mai sper la o trezire a spiritelor lu-
minate...pentru că fiecare om este un spirit care are măcar o mică scânteie de lumină care să-l călăuzească ,să vadă realitatea
 crudă și să discearnă între bine și rău..........................................



Earlier this year,I was very optimistic ...I was striving to be better, to help as much on people oppressed by fate.But we did...and I be-
came selfish, unforgiving and sometimes very stingy......I hope for
the better, I had boundless trust in people...every man seeking to
 discover the wonderful, bright and beautiful thoughts feelings ...
Now I want to cry .... always my disappointment is immense ........
Happened many domestic,international,social and political of which we managed to draw conclusions disastrous.People frustr-
ated all respects acting erratically,with hatred and contempt for 
all and all,without regard to humanity,destroying the lives of ma-
ny children,young,old...trying to achieve goals inhumanity ....a-
part from everything human.I look around my country and other
countries ...and I think it is a bad dream ... All concocted by heads that instead of looking for solutions for peace, health, culture ..
turn everything in disasters...I still hope for a revival of spirits 
bright ... that every man is a spirit that has even a small light ...
seeing the harsh reality and to discern between good and evil ... -


Ar fi ideal,dacă toti ar mai citi din când în când,sfaturile celor de la care mai putem învăța ceva:
„Într-o situaţie disperată, numai curajul şi inteligenţa te mai pot ajuta.” — Jean Piaget
„Nimic nu este pierdut cât timp credinţa e în picioare, cât sufletul nu abdică şi capul se ridică din nou.” — Arsenie Papacioc
„Un popor care alege politicieni corupţi, impostori, hoţi şi trădători, nu este victimă, ci complice.” — George Orwell
 emoticon heart emoticon heart emoticon heart


Cred că florile din grădina mea pot alunga gândurile grele și rele,
înseninându-ne cu speranța unor zile mai frumoase...









































Cu mult drag,pentru cititorii mei, 
emoticon heart emoticon heart emoticon heart


Realizat si postat de SÎRBU ELENA,profesoară de matematică,pensionară din CONSTANȚA,ROUMANIA

PS.Foarte important  :Fotografiile sunt realizate de mine si sunt protejate de dreptul de proprietate inviolabil.



 

Copyright - Toate drepturile rezervate



Copyright - All Rights Reserved.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu