Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 iunie 2011

Florile,un miracol in existenta omenirii

LALELE   OLANDEZE
,LALELE  DIN GRADINA NOASTRA
PRINTESA












LALEA   NEAGRA
SI
LALEA  DANTELATA

Adăugaţi o legendă




Această lalea galbenă, cu petalele dantelate pe margini cu roşu,îmi este foarte dragă.În fiecare an toţi
"dăunătorii",o atacă pe ea....pentru că,toti "dăunătorii"  distrug ce e mai bun şi mai frumos!
NU  CRED  CA  ATI  MAI  VAZUT O ASEMENEA LALEA


În copilăria mea, foarte îndepărtată,am cercetat centimetru cu 
centimetru toate plantele ce creşteau în grădiniţa din faţa casei.
   Aveam doar 4 ani când ,râvna mea de a face noi descoperiri
printre florile parfumate şi frumoase,plantate de mama,m-au 
adus faţă în faţă cu o albină ce se strecura printre frunze,târân-
du-şi un picioruş şi trăgând din răsputeri o aripioară ce atârna neputincioasă.Am luat-o cu grijă şi am aşezat-o pe braţ,gândind cum o voi vindeca.Dar,albinuţa nu a înţeles gestul meu protec-
tor şi fără să piardă timp,m-a înţepat,lăsându-mi ca amintire acul ei care imediat a acţionat umflându-mi mâna şi pro-
vocându-mi dureri insuportabile.
     La auzul strigătelor disperate,mama şi-a lăsat toate trebu-
rile,m-a luat în braţe alergând la Dispensarul din cartier(care ,
bineînţeles,nu mai există).După tratamentele aplicate cu deo-
sebită grijă de cadrele medicale(care,bineînţeles,nu mai există)
am fost redată grijei părinteşti,nu înainte de a promite din tot 
sufletul că îmi voi găsi alt obiect de joacă.
    A doua zi mi-am reluat activitatea de studiere a spaţiului verde ce mă atrăgea ca un magnet.Am cercetat cu grijă zona,până am găsit albinuţa care zăcea fără mişcare pe pământ,
lângă tulpina unei Dalii.Am încercat să văd dacă mai mişcă
vreun picioruş,iar când mi-am dat seama că totul se terminase
pentru biata insectă,am început să plâng cu lacrimi şiroaie însoţite de strigăte ,încât mama a alergat speriată,gândind că
iar mi s-a întâmplat ceva rău.I-am arătat albina zăcând pe pământ,înconjurată de furnici hărnicuţe şi pentru prima dată
am înţeles că VIAŢA  este TRECĂTOARE pentru orice fiinţă
de pe Terra Mirabilis  !!!!!


TOATE  FOTOGRAFIILE  POSTATE  IN  ACEST  BLOG SUNT  REALIZATE DE MINE ,CU DREPT  DE
PROPRIETATE  INCONTESTABIL.
     TOATE   FLORILE  SUNT  DIN GRĂDINILE  NOASTRE  DE  LA  LUMINA  ŞI  OITUZ, 
  LANGĂ CONSTANŢA,
                              ROMÂNIA.

                                                              
Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 


Un comentariu: