Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 noiembrie 2011

FARA RASPUNS......

FARA   RASPUNS
Va rog sa mariti imaginea si veti vedea in toate aceste fotografii,globuri de lumina ce plutesc in atmosfera sau...in case,ziua sau noaptea......





     Am facut cateva fotografii,ziua si noaptea in Constanta si in padure spre Padina...Voi posta si fotografiile facute in "Bojdeuca de la Lumina"...ca sa fie tabloul complet...

              INTREBARILE ...la care nu am găsit răspuns, le adresez şi cititorilor blogului.Dar mai întâi fotografiile :



Pe munte, aceste globuri se vad in zonele mai umbrite  si mai umede.din padure









E noapte ,pe cer sunt nori din care ,se  straduieste sa apara luna.Studiati cu atentie de jur imprejurul  boltii ceresti,        luminate de luna......Ce observati???




Oare ce sunt aceste  globuri
luminoase  care   nu se vad cu
ochiul liber????







In căsuţa de la
Lumina,am surprins
pe parcursul a trei
săptămâni ,doar trei apariţii
ale globurilor.
Cu toate că am fotografiat
zilnic,nu am regăsit aceste
globuri de fiecare
dată...






     






Se vede bine globul din dreptul fotoliului
din dreapta si reflexia lui pe  ecranul
televizorului ,care  nu functiona!




    
Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.

Copyright - Toate drepturile rezervate 
      







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu