Totalul afișărilor de pagină

joi, 16 februarie 2012

DESPRE FERICIRE

DESPRE  FERICIRE

Am ales aceşti
bujori din 
grădina mea,pentru că
ei reprezintă
flori ce amintesc de
simplitate,
tinereţe,
frumuseţe,inocenţă,fericire...

Prietenii m-au întrebat de ce nu scriu despre fericire..
     Acum voi încerca să scriu despre fericire:...............
........................................................................
Iar acum,.............ar fi bine să închei ce am avut  de scris despre ....fericire!
 Cred că prietenii mei vor să mă pună la  grea încercare spunându-mi că eu ,care "le ştiu pe toate",,trebuie să
 scriu  ceva şi despre acest subiect foarte sensibil,ca să nu  zic...intangibil!!!!!!
....."Fericirea este ceea ce  privirea ta, dă naştere în inima mea şi ,zâmbetul meu în sufletul tău "(Su).
        Octavian Paler,este mai explicit:"S-a întrebat dacă nu cumva e nevoie să suferim, ca să  reuşim să abordăm cu seriozitate subiectul despre fericire.Dacă nu cumva drumul spre PARADIS,trece obligatoriu mai întâi prin
INFERN !"
     Şi pentru că eu sunt realistă,nu pot să trec peste
frumoasa cugetare despre fericire,a unui mare matema-
tician român, Radu  Alexandru:"Fiecare scop atins este un moment de fericire" şi "ca să fii fericit nu este greu;greu este să fii mai fericit decât alţii!"....şi tot el este cel care susţine că , "merită să alergi după fericire,toată viaţa".
.....Consider că(citat propriu):"Fericirea este o himeră care aleargă prea repede ca s-o poţi ajunge"....asta e părerea mea proprie şi nemodificabilă.(Sîrbu Elena).
   Ani în şir filozofii au încercat să explice acest concept.
Ceea ce pentru unii reprezenta fericirea,pentru alţii,
 era nefericirea personificată.
  Unii asociază fericirea cu iubirea...Dar iubirea nu poate fi asociată cu posesia asupra cuiva,considerând
că iubitul sau iubita îi aparţine întocmai ca o proprieta-
te!!!!
Pe măsură ce scriu, am impresia că înaintez pe un teren minat....Cred că e cazul să mă opresc...şi să vă spun:
          
                  SĂ FIŢI IUBIŢI  !
                SĂ FIŢI FERICIŢI  !
Şi să trăiţi ani mulţi să descoperiţi singuri
ce este FERICIREA........


Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu