Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 februarie 2012

UNDE SĂ PLECĂM ???




UNDE SĂ PLECĂM ?
UNDE SĂ PLECĂM !!!

Tot mai des ,în casă,la piaţă,în maşină,acest subiect se dezbate,se suceşte,se răsuceşte şi se studiază hărţi,
,atlase geografice,se citesc monografii,albume turistice
ca să vedem unde plecăm......de tot.Pentru că am pleca
neuitându-ne înapoi,încercând să uităm umilinţa pe care
o simţim tot mai mult,atunci când,după 40 ani de muncă
primeşti ca pensie câţiva"firfirei"la care te uiţi atât de 
luung,deoarece trebuie întinşi ca un elastic,doar,doar,
 vor ajunge pentru medicamente,hrană,încălzire,apă..(observaţi am exclus în totalitate cumpărarea hainelor),
dar nu trebuie să uităm plata facturilor la telefoane,e-
nergie electrică,taxe,impozite...pe care au grijă să le
mărească într-un ritm delirant.Protecţia socială a murit
şi acum cred că se aşteaptă să murim şi noi,că-i cam încurcăm.........şi..."nu mai avem loc în buget !!!"
     Dar unde să pleci cu o pensie atât de ruşinos de mică?

Ne-am interesat dacă
există un loc în lume,în care să supravieţuieşti
cu atât de puţini bani...
..Am scris,ce am scris şi
tot la bani am ajuns,adică
la neajunsurile cauzate de 
lipsa lor.
     Mă gândesc cum oare se
descurcă cei care au pensia
sau chiar retribuţia de 3-4 ori mai mică decît mine????
      Dar,iar mă gândesc,la cei care nu se gândesc şi 
încasează retribuţii mai 

mari de 10-100-1000 ori  decât oricare dintre pensionari şi salariaţii bugetari sau în sectorul privat.
Trebuie să "luăm măsuri"...să mâncămpuţin..sau deloc!      
Cine nu ştiepovestea lui Nastratin Hogea,care avea un măgar ce mânca prea mult?Nastratin,"a luat măsuri",adică i-a dat mâncare tot mai puţină măgarului,până când a renunţat să-i mai dea considerând că a reuşit să-l transforme într-un măgar "model",care muncea,dar nu mânca!S-a lăudat Nastratin la toţi pentru minunea ce a făcut-o,dar când au intrat în grajd să vadă măgarul care nu mănâncă,l-au găsit....mort de foame !Experimentul eşuat,l-a costat 
pe bietul Nastratin,mai mult decât dacă ar fi hrănit animalul atât cât trebuie.
OARE  ACUM  SE  ÎNCEARCĂ  UN  NOU  EXPERIMENT??
APARIŢIA  OAMENILOR  CARE  MUNCESC FĂRĂ  SĂ
MĂNÂNCE !!!
Pentru că temperatura de astăzi a fost cu +
încep să mă gândesc la primăvara care se străduie să vină şi de aceea am ales  primulele
care înfloresc după ghiocei.

Primule de diferite culori.Le-am semanat acum 3 ani.Semintele lor sunt mai mici de 1 mm .Credeam ca nu vor rasari.Am asteptat un an pana sa vad ca sub un brad,unde semanasem cateva seminte au aparut cateva plantute de 1-2 cm.Le-am luat cu putin pamant pe radacina si le-am plantat intr-o zona semiumbroasa ..si acum le pot admira .Sunt minunate si au un parfum excelent.
Ps.Am ajuns la concluzia că cel mai frumos şi mai bine ar fi în Ardeal....adică acolo de unde au plecat
străbunicii mei.....Cred că se poate vorbi de chemarea ..gliei!!!Realizat şi postat de SÎRBU ELENA profesoară de matematică pensionară,din Constanţa           

R O M Â N I A


Realizat şi postat de SÎRBU ELENA(alias ,Liana Elianas),
profesoară de matematică pensionară,din oraşul
Constanţa,Roumania.
Copyright - All Rights Reserved.
Copyright - Toate drepturile rezervate 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu