Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 februarie 2012

E prea tarziu?????Sau,mai avem timp?!?!

E  PREA TÂRZIU....SAU,MAI AVEM TIMP ???!!!!?
Mi-a plăcut întotdeauna   să spun ceeace gândesc,chiar dacă mi-am atras pe nedrept(zic eu uneori)o mulţime de duşmani transfor-
maţi astfel,din cei mai apropiaţi prieteni cu care împărtăşisem
aceleaşi necazuri şi bucurii ale vieţii .Dificile şi întortocheate sunt cărările ce ţi se deschid în cale.Am ajuns la concluzia că ,eu sunt de vină..
Sunt prea pretenţioasă.
Vreau să trăiesc într-o ţară curată,cu aer curat,cu oameni curaţi,
cu legume şi fructe adevărate,fără stimulenţi de creştere care îţi provoacă o foame continuă,îţi provoacă o boală continuă...de colon,de stomac,de inimă,..de nervi,de cap,iţi provoacă nemul ţumirea că eşti constrâns prin lipsa de oameni curaţi la suflet
...prin lipsa de oameni reali, ,fără implanturi cu silicoane sau  botox-uri...
              E prea târziu pentru generaţia mea,dar pentru cei tineri
care trebuie să-şi creeze o lume mai bună,cred că acum e timpul să se hotărască,să-şi aleagă calea care va duce la OMENIREA
fără violenţă,cu grijă pentru cei neputincioşi,apărătoare a copiilor,a naturii,a  sănătăţii tuturor ,inclusiv a TERREI...
CÂRCIUMĂREASĂ

BUJOR ROŞU
Realizat şi postat de SÎRBU  ELENA(alias LIANA ELIANAS)
profesoară de matematică pensionară
din oraşul Constanţa,Roumania














 Copyright - Toate drepturile rezervate
Copyright - All  Rights  Reserved.

LALEA  FOARTE  TIMPURIE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu