Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 martie 2012

PERMISIA ( PARTEA a III a)






De la mama mea am învăţat foarte multe....să fiu răbdătoare,să muncesc astfel încât să-mi pot ajuta familia,să am răbdare cu bătrânii şi copiii pe care să-i ajut cât mai mult,să lucrez goblenuri
cu care mă mândresc....şi multe ,multe ....altele... 

De la mama mea am învăţat foarte multe....să fiu răbdătoare,să muncesc astfel încât să-mi ajut fa-
milia,să am răbdare cu bătrânii şi copiii,pe care să-i ajut cât pot de mult,să lucrez goblenuri,cu 
care mă mândresc,să nu mă plictisesc niciodată,găsindu-mi o îndeletnicire care să-mi aducă 
bucurii ,să fiu veselă,atunci când inima îmi plânge,să nu dau satisfacţie răuvoitorilor,trecând 
peste orice necazuri şi să reiau totul de la început...să renasc precum Pasărea PHEONIX din propria cenuşă a vieţii de zi cu zi, să-i ajut pe cei aflaţi în suferinţă,măcar cu un sfat,cu o vorbă bună de încurajare,ce uneori valorează mai mult decât  tot aurul întregului Pământ,să-mi aleg cu grijă prietenii adevăraţi,să nu dau importanţă celor care fug la apariţia "primului nor" care ves-
teşte apropierea furtunii.

Mama m-a învăţat să nu mint şi să urăsc minciuna....pentru că cea mai bună apărare este adevă-
rul.
După războiul din 1944,tata avea un salariu foarte mic,echivalentul a 450 lei actuali...dar toate preturile erau mult mai mici.Pentru 2 adulţi şi 3 copii,această sumă era atât cât să nu moară de foame
Nu am timp şi loc să scriu toate sfaturile pe care le transmit la rândul meu,celor care doresc să
citească rândurile scrise de mine


continuare in postarea urmatoare.........................................................................................................


Realizat şi postat de SÎRBU  ELENA(alias LIANA ELIANAS)
profesoară de matematică pensionară
din oraşul Constanţa,Roumania










 Copyright - Toate drepturile rezervate
Copyright - All  Rights  Reserved.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu