Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 31 martie 2012

SCRISOARE DESCHISA
adresata tuturor dragilor mei cititori !
           Pentru ca au fost multi dintre voi care m-au intrebat dacă, ce am scris este adevarat ,sau, este  o mai scurtă sau mai lungă poveste,vă răspund acum:
           -Tot ce am povestit si am scris in acest Blog, s-a petrecut aievea.Unele
mici schimbari le-am facut atunci când am numit o parte dintre personajele
despre care am relatat întâmplări "foarte"adevărate.
             Încă de când eram studentă,am inceput să scriu,pe agende,întâmplări la care eu participasem" în direct".Dar,în timp scurt,aceste agende dispăreau,
probabil respectând cei trei RRR(Recuperare,Reciclare,Reutilizare).
Abia acum,după ce am iesit la pensie,am regasit"drumul pierdut"şi forţa de care dispun şi am început să scriu "poveşti din amintiri".M-au acuzat unii cititori că încerc" să-l subminez pe Ion
Creanga"...dar....fiecare cu amintirile lui....cu bucuriile si tristeţile lui....
        
        Cu mult drag, multă apreciere si multe gânduri bune,
                                                                                                 LIANA (SÎRBU ELENA)
                                                                                                                                din Constanta,ROMANIA
Avatarul Fb pe numele Sîrbu Elena
si al Blogului
Avatarul Fb(Liana Elianas)
O perioada lunga a fost avatarul Fb(Liana Elianas)
(
Aici am postat cateva din avatarele pe care le-am folosit la Fb,ce reprezinta flori din gradinile mele de la Lumina si Oituz(lîngă Constanta),unde îmi place să-mi petrec timpul.Este revigorant să uiti de problemele cotidiene,sociale si să "te cufunzi în uitare".Aici ,cum ar zice unii,"în sânul
naturii",te simti" încărcat energetic,"spălat de impurităţile care întinează spiritul adevărat al vietii!"
                              Cu multa dragoste,pentru acest PĂMÂNT,care ne suportă....încă..........
                                              LIANA.

Constat astăzi,cu durere că ,în afară de valorile materiale.....au început să se fure şi ...aceste amintiri ale propriei mele vieţi....şi să se "exporte"...ca şi cum ar fi ale altei persoane......probabil,ca să "cîştige bani " oricum....după cum am mai susţinut,neţinînd seama de nimic.......!!!!!!!!!!!

Realizat şi postat de SÎRBU  ELENA(alias LIANA ELIANAS)
profesoară de matematică pensionară
din oraşul Constanţa,Roumania













 Copyright - Toate drepturile rezervate
Copyright - All  Rights  Reserved.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu