Totalul afișărilor de pagină

luni, 26 septembrie 2011

NEOBISNUIT


   NEOBISNUIT
Astazi am fost la Lumina,la gradina.Intrand in casuta,sub un imbold  de neinteles am facut o fotografie,pe care a aparut un glob luminos(vezi  foto 1),in dreptul unuia din fotolii-cel din stanga.
          Imediat cand am vazut ce a aparut,am mai facut o fotografie ,dupa doua secunde(foto2 )
Pe aceasta nu a mai aparut nimic.Precizez ca obloanele de la ferestre erau inchise si nu patrundeau razele soarelui in camera.
         Nu am gasit nici o explicatie rezonabila!
    Curios este ca acest glob luminos  a fost reflectat(de parca ar fi fost  un corp ) de ecranul televizorului care nu functiona!
Studiind mai bine fotografia,am observat ca pe reflexia imaginii se  mai  vad  doua globuri mai mici aliniate pe verticala cu cel mare.!!!

       ( Realizat si postat de Sirbu Elena,profesoara   de  matematica pensionara,din  orasul Constanta ) 
                                      R O M A N I A
     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu