Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 septembrie 2011

A VENIT TOAMNA

A  VENIT  TOAMNA, ACOPERA-MI  INIMA  CU CEVA, CU UMBRA UNUI COPAC,SAU   MAI  BINE  ,CU UMBRA  TA.....






           A venit toamna sau ,s-a terminat vara....Am inceput stransul recoltei de la gradina.A fost seceta si de aceea unele rosii s-au copt tarziu,iar altele au ramas mii...ici,dar bune,fara insecticide,fara " stimulenti de crestere si umflare",fara ingrasaminte,doar pamant si apa . La Oituz nu ne-am  conectat la conducta de apa  pentru ca avem fantana cu motopompa ,iar   "Toma Necredinciosul" s -a  straduit s-o foloseasca pentru  udat plantele.Va place recolta noastra???In postarea urmatoare va voi arata ce s-a intamplat cu aceste rosii coapte ,cu ardeii si gogosarii.....inclusiv,retetele folosite pentru consevarea lor!

       ( Realizat si postat de Sirbu Elena,profesoara   de  matematica pensionara,din  orasul Constanta ) 
                                      R O M A N I A
     


PS2).Am fost nevoita sa fac aceste precizari,deoarece ,peste noapte,s-au nascut o multime de ...Sirbu Elena,cu locatii din ce in ce mai neobisnuite...nu numai in tara ,sau in Europa,ci si pe alte continente.
   Nu stiu daca a fost greseala din partea Google,dar 
uneori ,Fb meu ,si chiar blogul ,apar cu locatia in US!!!! ...cu toate ca eu am completat corect toate rubricile necesare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu